Australische zwanger van tweede vierling

Bacchus

XPdite Hero
Een Australische moeder is in verwachting van haar tweede vierling. Dat zou een unicum in de wereld zijn.

Reageerbuis
Haar artsen zeiden dat naar hun weten nog nergens ter wereld ooit een vrouw twee vierlingen heeft gekregen. De 26-jarige Dale Chalk uit Brisbane beviel in augustus van twee jongens en twee meisjes na een reageerbuisbevruchting.

Afwijkingen
Ook haar huidige zwangerschap kwam met behulp van die techniek tot stand. Volgens de artsen is het gevaar groot dat de tweede vierling te vroeg wordt geboren of met afwijkingen.

Bron: RTL Nieuws

[quote author=Bacchus link=topic=1808.msg16537#msg16537 date=1117439263]
Een Australische moeder is in verwachting van haar tweede vierling. Dat zou een unicum in de wereld zijn.
[/quote]

:lol: grote goedheid ! Ik zou denken dat je na 1 vierling wel genoeg kroost hebt !!

En.......ze hebben ook nog een dochtertje van een jaar of twee! en ze "stoppen" niet totdat ze 10 :-o kids hebben.

Je moet maar net gek zijn op luiers verschonen....

4 kids in een keer..... Damn! Die man van haar mag wel een directeur zijn ofzo... Hoe wil je anders straks 10 kinderen financieren!

Nog een vierling, heb je een elftal met reserve spelers. :roll:
Voetbalclubs krijgen overal subsidie voor :-D

Wij hebben 2 kindjes en ik vind het fantastisch, maar een 4-ling...  :w00t:

Wij hebben 2 kindjes en ik vind het fantastisch, maar een 4-ling... :w00t: Jeezz en dat 2x.....

Take a deeeeeeep breath and count to 10? Enneh...morgen is er weer een dag

Groetjes
Syl (hier ook twee kiddies!)

Back