Auto??Bus??

Wilbert67

Active Member
Ik vraag mij af of er mensen zijn die een oplossing hebben voor het volgende:
Helaas hebben wij maar 1 auto(een gewone, dus geschikt voor 4/5 personen) en nu komen er in het komend jaar een aantal keer mensen op bezoek die zelf hier geen auto hebben en ook niet huren. Hoe haal ik bv mijn schoonmoeder en schoonzus van het vliegveld als we met z;n allen willen gaan? Ik heb al gekeken om voor een dagje een auto te huren die wel geschikt is, maar dan praat je toch al snel over 150 AUD per dag. Weet iemand een goedkopere oplossing?? Ik ruil graag mijn huidige auto tijdelijk in als dat nodig mocht zijn.
 
OV?? Je zou met de auto kunnen gaan en dan de rest vh gezin met bijv. de bus/trein laten komen. Die kunnen ze dan ook weer terug nemen. Wel wat omslachtig, maar dan kan wel iedereen op het vliegveld aanwezig zijn.
 
De OV optie heb ik ook overwogen, maar omdat het inderdaad omslachtig en erg tijdrovend is heb ik die even aan de kant gezet. Ik wil het de bezoekers (die dan net een ruim 24-uurs vlucht achter de rug hebben) niet aandoen om ook nog eens 2,5-3 uur met het OV onderweg te zijn.
 
Met het hele gezin in de auto naar het vliegveld.
Margo, Anne, Sophie,  Schoonmama en Schoonzus in de auto terug.
Wilbert met trein en bus  :evil:
Dan zit je tenminste ook niet meteen met je schoonmoeder opgescheept en kan je nog even aan het idee wennen :wink:

Bart (dus eigenlijk het idee van Alie in een iets andere uitvoering)
 
Haha, ik zou gewoon zeggen: dan maar niet met zijn allen naar het vliegveld .... Eentje om ze op te halen en de rest lekker thuis blijven. Kom je dan thuis met de familie dan staat de koffie (en het gebak etc ;-)) vers te geuren .... :)
 
[quote author=perthpete link=topic=10463.msg147702#msg147702 date=1254537678]
Haha, ik zou gewoon zeggen: dan maar niet met zijn allen naar het vliegveld .... Eentje om ze op te halen en de rest lekker thuis blijven. Kom je dan thuis met de familie dan staat de koffie (en het gebak etc ;-)) vers te geuren .... :)
[/quote]

Beste oplossing die ik tot nu toe gehoord heb   :up:  :grin:
 


OFX
Back
Top