Auto te koop in Brisbane

Red

New Member
SOLD

Na 2.5 jaar werd het tijd voor een echte 4x4 dus nu te koop :

2004 RAV4 ACA23R 'Cruiser'
Manual
132000 km
Always serviced
New suspension (springs and shocks), new front brake pads, new iridium sparkplugs (good for ~ 100.000 km) and towbar 30.000 km ago
New battery 1.5 year ago
New bosch aero wiper blades (2 months ago)
Will come with new rego (expires this month) and roadworthy

if any interest I have also a pair of roofbars + roofbasket to go with it for 1/2 the newprice

Also available is a small box trailer if interested.

Price $ SOLD

rav1.jpg

rav2.jpg

rav3.jpg

rav4.jpg

rav5.jpg

rav6.jpg

rav7.jpg

militaire tank?........

Jack :evil:

By the way; deze Rav staat er zeer strak en verzorgt op. :up:

Ouwe landcruiser 80 Joep, 1992, turbo diesel. Scheelt inderdaad niet veel met een militaire tank  :roll: 2500 kilo schoon aan de haak...eeh.. op de weegbrug.

:up: :up: Kan bijna niet wachten op enkele foto's :wink:

Very nice Red,

:grin: :smile:

Is this Blackmail..............

My answer, stick it in your B...   :grin: :evil:
als ik de RAV koop wil ik het fototoestel en een 6-pack er gratis bij.....your turn. :up:

Di's het nieuwe oude monster Jack.. ff getest of de wielen wel goed vast zitten :)

lmp.JPG

lmp2.JPG

en een kick van mezelf, niemand een mooie RAV ??

Tsja, wij hebben hier in NL al een RAV4 (mijn ouders) en daarmee zou ik toch niet de ritjes maken zoals je doet in die "nieuwe" toyota van je.  :up:

Dus daarom: wat wil je hebben voor je landcruiser ? :wink:

Zodra wij in OZ zijn willen we ook iets dergelijks gaan kopen dus mag ik je vragen wat je voor dit apparaat betaald hebt?  :|

Groetjes, Stefan

Ziet er zeer goed uit,

Zie ik daar ...linksachter een bout halfvast?.
Wat doet dat "snot" op je kenteken plaat. :smile:
Is het beestje niet geregistreerd?.

We moeten een keer samen gaan toeren..... 
Cape york...what do you think.

Cape york staat op de agenda voor winter 2010.. dus da's prima !

Prijzen ? Wat de gek er voor geeft, vooral de turbo diesel 1995 - 1998 is erg gewild en DUUR (met de 24 kleppen 1HD-FT motor) als je er een kan vinden....

http://www.carsales.com.au/all-cars/results.aspx?YearFromShort=1634&Qpb=true&keywords=&YearToShort=1671&SearchAction=N&N=1216%201247%201282%204294962861%204294962570%20937%201634%201671%204294950468&sid=1231F7D22FC6&Nne=15&Ns=pCar_RankSort_Int32|1||pCar_PriceSort_Decimal|1||pCar_Make_String|0||pCar_Model_String|0

Afijn, nu mag ie dus echt weg en daarom prijs verlaagd en weer een half jaartje rego er bij. Box trailer mag je er bij hebben... heeft net weer verse olie en filter gehad ook en hij krijgt dat ook nog bij de verkoop dus dan kun je weer 10.000 km vooruit.

Cape York wordt hopelijk juni/juli en ik heb een plaatsje vrij in de landcruiser.

Back