Auto te koop, Mitsubishi Magna

swink78

New Member
Hallo!

Omdat ik weer naar Nederland vertrek wil ik mijn auto verkopen. Ik kocht mijn Mitsubishi Magna in Cairns bij een dealer half oktober 2008. Van Cairns ben ik naar Scone gereden waar ik een half jaar heb gewerkt op een paardenkliniek. Scone is een klein plaatsje in NSW, 3 uur rijden boven Sydney. De auto heeft me zonder enkel probleem 8 maanden rond gereden van en naar werk/huis en nu zou ik hem dus aan een backpacker willen verkopen. Omdat ik alleen reisde vanaf Cairns wilde ik een goede en betrouwbare auto kopen, $ 5500 kostte de auto mij, iets duurder dan een normale backpack auto omdat ik hem bij een dealer kocht. Je kan in de auto slapen wat ik ook heb gedaan tijdens mijn reis van Cairns naar Scone. Ruimte zat en is erg goedkoop in de benzine. Het is een automaat met als bouwjaar 1997. Geen deukje te vinden.
Er zit een nieuwe Rego op tot oktober 2009. Dus de ideale auto voor een groep backpackers die Australie veilig rond willen trekken.
Nu vraag ik voor de auto $ 4500, ik zal een foto bijvoegen.
Als je nog meer info wilt hebben kun je me altijd bellen op nummer: 04 5891 3227

Groetjes,
Sandra Winkelman

Hoi Amity,

De auto heeft 257745 km gelopen. Aan de prijs kunnen we altijd wel wat aan doen. Zal een foto bijvoegen. Auto is gaaf en start altijd, motor in goede conditie.
Het lukt niet om een foto toe te voegen, maar als je je emailadres geeft dan zend ik je ze toe.
Groetjes Sandra

Sandra,

Je kunt me een PM sturen, dan moet je gewoon ergens op klikken  :roll: * don't ask me hahaha **
Ik zie het graag tegemoet!

Groetjes,
Pauline

Klik gewoon op de naam "Amity" , dan krijg je het profiel.
Daar staat het email adres ook op.

groetjes  Johan

Hoi Pauline,

Ik heb je ongeveer een week geleden een mailtje gestuurd met de foto's. Is dat aangekomen?
Groetjes,

Sandra

Back