automonteur

auktje

XPdite Sponsor
mijn man is automonteur bij vele beroepen heb ik gelezen dat je in aus licence moet halen om daar aan het werk te komen kun je daar gewoon op de nl papieren aan de slag of moet je daar ook nog papieren halen want ik neem aan dat de autokeurings bv anders zijn dan hier.
gr auktje

als je door het hele proces van het visum door bent kan je hier zo aan de slag met je nederlandse papieren.
inderdaad gaat het hier iets anders met keuringen van auto's.
Ik moet zelf nog aan het leren om daarvoor mijn papieren hier te halen.

het verschilt van staat wat de keuring precies is. hier in Queensland aleen voor verkoop en sommige beroepen ( oa kinderdagverblijf ) moet een auto gekeurd worden.

niet te druk overmaken.
zelfs als je kan aantonen dan je een aantal jaren ervaring hebt met het werk is het mogelijk om de keuringsbevoedgheid te halen.

de groeten,

Hein

hallo hein
bedankt voor je berichtje mijn man was al bang dat hij voor verschillende dingen weer
overnieuw moest maar dat hoeft gelukkig  :smile: niet wij willen als we gaan ook naar Qeensland
daar zit een vriend met een autospuitbedrijf  en verder heeft mijn man 8 jaar werkervaring
dus dat komt wel goed .
groetjes auktje en diderick

hoi hein
hier nog een vraagje als we gaan komen we in de omgeving rond
brisbane hoe zit het met de banen daar voor een automonteur?????
gr auktje

er is genoeg aanbod voor werk. zelf zit ik in de vrachtwagens en daar is meer dan genoeg werkaanbod

de groeten en veel plezier met de voorbereidingen

Hein

hoi hein
bedankt voor je info diderick zit in de personenwagens en niet in de vrachtwagens
maar zoals je zei er is werk in allebei dus dat moet goedkomen :up:
groetjes auktje

weet je niet nog een paar goede vrachtwagen monteurs, ik kan er nog een paar aan het werk helpen hier???????
ervaring met DAF is heel goed, ervaring met MAN kan ik ook nog aan het werk helpen

de groeten,

Hein

hoi hein
Ze zijn hier wel maar ze willen niet mee :wink:
Een heleboel mensen begrijpen onze plannen al niet
het is voor de meeste mensen te ver weg en vinden
het hier wel goed.
Groningers blijven het liefst in hun vertrouwde dorpje
wonen.
zoals mijn man al zegt het ergste ga ik fc groningen de voetbalclub
missen de rest kom ik wel weer overheen.
groetjes auktje

willen ze het ook niet voor een tijdje proberen???????

ach ik weet hoe het voelt, je kan dat toch niet veranderen.

de groeten,

Hein

Back