Auto's

M5

Moderator
Ik moet het jullie toch effe laten weten!  :-D

BMW's new M5 will make its Australian
debut in the third quarter of 2005

Groetjes Sander!  :up:

en..........ga je 'm kopen? mooie wagen hoor, absoluut....maar voor veel minder geld heb je ook een dikke Clubsport R8 met 300Kw.

Zag van de week hier in Brisbane wel een hele dikke Beamer rijden...nieuwe 7 serie, Schnitzer uitvoering...

Schnitzer??  :lol: is dat niet een soort hond?? Oh, nee dat is geloof ik een schnautzer...

No hard feelings I hope, happy driving  :)

Syl

Hoi Syl

Schnitzer is de naam van de huis tuner van BMW, spoilertje hier en daar paar pk,tjes erbij.Ik heb alleen geen idee wat een clubsport R8 is  :think: ,en eerlijk gezegt weet ik ook echt niet wat een Beamer is. Heeeeeeellluuuuuppppppppppppp ,wat moet ik een hoop leren over Australie en zijn cultuur  :-D .Ik weet echt alles over Europese auto's maar krijg nu een paar termen waar ik helemaal niks van snap  :cry:      :-D

Groetjes
sander  :up:

Hahaha...nou ik heb al moeite om te onthouden wat voor soort auto wij hebben  :-D

Als je hier bent kun je je helemaal storten op de Holdens & oude Kingswoods! Maar daar houdt mijn auto kennis dan ook helemaal mee op!

Oh ja, toen wij hier destijds een jaartje rond trokken waren wij in het trotse bezit van een knalblauwe (met grijs dak) Datsun 180 B.......die herken ik nu nog steeds van verre!

Groetjes
Syl

Hoi Syl

Holden commodore ,die met die dikke V8 ,ik vind het een hele gave bak en holden opzich kost echt een drol en drie knikkers in ozzie. Ja die wil ik best wel kopen voor de gene die niet weten wat een holden is http://www.holden.com.au/www-holden/ .Gewoon OPEL  :-D

Groetjes  Sander  :up:

Ja... Net als Vauxhall in GB. Precies hetzelfde, alleen een ander naampje... De auto waar ik helemaal weg van ben... Jeep Grand Cherokee. Alleen wel een beetje onbetaalbaar!  :cry: Op zich is de BMW X5 ook wel mooi, maar je hebt er in NL zo weinig aan... Wat moet je hier nou met een verplaymobilde terreinwagen....
Op zich weet ik aardig wat van auto's maar dan alleen de modellen... Zoals de peugeot 307 en de 407. Mooie auto's. Of de Mazda 6... Ook mooi...

Eeerst maar eens mijn rijbewijs halen...  :roll:

een 'Beamer" is een BMW.....komop M5, jij als BMW liefhebber neem ik aan, moet dat toch wel weten? :-D
weet ook niet waarom sommigen  een BMW zo noemen hoor, denk een Amerikaans soort Street talk.

Een Clubsport R8 is een Holden Commodore HSV maar dan een hele snelle versie met mooie bodykit en alles erop en eraan. ff google-en dan kan je plaatje ervan zien of als je toch op de website van Holden bent, kijk dan ff bij HSV

Hoi Bigpete

Ik heb echt nog nooit van een Beamer gehoort  :think: ,ik heb er wel van gehoord maar dat is zo een projector die je op je muur moet richten en dat je dan films kan kijken  :-D . En wat betreft die clubsport R8 ( hsv ) die ziet er aardig gruwelijk uit  :up:  http://www.hsv.com.au/vz_intro.html ,tis geen M5 maar zeker een erg mooi alternatief.
Bedankt voor de tip ik heb hem effe bij mijn favorites gezet.

Groetjes Sander  :up:

hahaha.........Peter, hier inderdaad ook warm & fuzzy feelings wanneer we het over onze ouwe "Datsie" hebben. We hebben hem uiteindelijk weg gedaan toen een heer van de RACQ (soort van ANWB) het volgende te melden had over onze trouwe vier wieler......"Mate, if she was a horse, I would shoot her straight away"  :cry:

Anyway, we hebben hem voor een habbekrats verkocht aan iemand op een camping, compleet met inboedel (Luchtbed, Tent, potten/pannen) and you know what.......soms, heel soms denk ik nog wel eens dat ik hem ergens zie!

Mind you, this was 10 years ago  :)

Groetjes Syl 

Klopt het dat je in australie geen wegen belasting hebt maar een kenteken registratie, dus je betaalt een vast bedrag per jaar en dat is inclusief je verzekering.

Hi Sander.

In Australia betaal je 1 x per jaar car regestration hoe veelje betaalt gaat naar de pk van de auto.
Daarbij in begrepen is een verzekering voor de inzittende van je wagen ,het heet daar thirtparty insurance.
Dat is een verplichte verzekering.
Je moet zelf een verzekering afsluiten met zegmaar AAMI of RACV voor een Wa of een allrisk.
Drie jaar geleden had ik zelf nog een auto in Aus en moest voor een 4cyl $520.00 betalen aan rego,en de allrisk
was voor een 1994 Mitsubischi magna $450.00 per jaar.

Groetjes Ineke

Hi Sander

Was nog wat vergeten
Het is niet verplicht een verzekerig te hebben ik raad het wel aan,
maar pas op als er iets gebeurt dat je wel uit kijkt er rijden heel veel mensen
zonder verzekering.

Gr Ineke

Maar wat houd dit nu in. Als je wordt aangereden door iemand die dus niet verzekerd is, dan kun je dus  :whistle: naar je geld. Bedankt voor je reactie trouwens.

Dat houd in dat als je zelf niet verzekerd bent je echt naar je geld kan fluiten.
Daar in tegen als je zelf wel verzekerd bent en kan bewijsen dat het niet jou fout
was kan je het op je eigen verzekering verhalen.
Ik hope dat ze het in Aus ook verplicht maken zal wel zo goed zijn.

Gr Ineke

Back