avondschool

njusha

Member
Hoi iedereen,

Ik vraag mij af ,of een cursus dat je doet bij de avondschool (volwassenonderwijs)ook geldig is in Australie .Belgie geeft een erkend diploma uit als je de cursus vervolmaakt .ik wil namelijk in Aussie niet teren op Tom zijn diploma,dus wil het zelfde diploma behalen ,zodat ik later (los van Tom) een eigen zaak kan starten .
Kan iemand mij raad gven ?
Groetjes ,Katja
 
Ja ,het visum is op Tom zijn naam .De IELTS moet ik zowiezo afleggen .Maar ik vraag mij gewoon af ,eens wij ons visum hebben .Ik zou ginds zo vlug mogelijk een eigen zaak willen openen met mijn diploma's van de avondschool.Tom is kok en hij wou dat ik zijn uitbatingsvergunning gebruikte om een zaak te openen .Maar ik ben nogal een nuchter persoon en je weet nooit wat er gebeurd .Ziekte ,ongeval ,... .Daarom ga ik nu vanaf half september hier naar de avondschool om bedrijfsbeheer ,zodat ik ook een vergunning heb .Als ik die heb ,is dat voldoende of moet ik dit diploma door instanties laten certificeren of erkend Australie dat diploma ook.
Groeten ,Kat
 
Dat zou ik niet weten zo. In ieder geval veel succes. Iemand anders weet vast wel antwoord op je vraag.
 
Ik heb deeltijd PABO (leraar, in de avonduren) gedaan en deze variant was, itt de normale opleiding, niet erkend. Je zou kunnen informeren bij de horecavereniging in Oz.
 
Thanks ,ga eens vlug neuzen verder op het internet .Hopelijk vind ik zo een site.
Zou eigenlijk onozel zijn om én hier in Belgie die cursus te volgen én in Aussie.maar ja

Groetjes,Katja
 
Back
Top