Baby box, NL kinderboeken etc. te koop

Perthmum2B

New Member
Hallo allemaal,

Ben bezig met een grote opruiming, en nu onze tweeling inmiddels al weer 5 jaar oud is, is het tijd om hun babyspullen op te ruimen :)

Zijn er nog mensen hier geinteresseerd in een baby box? Ik heb er twee te koop met lade onderin en verstelbare hoogte. Ook verschillende Nederlandse kinderboeken en wat cd's/dvd's.

Verder ga ik ook allerlei andere dingen weg doen zoals babybedjes, eetstoelen, kleding etc. Maar dat staat verder los van NL natuurlijk :)

Af te halen in Lower Chittering, of Joondalup.

Groetjes
 
Mag ik vragen wat voor dvd's je hebt? En of je bereid bent die eventueel wel met de post te versturen?
 
Ja hoor, ik heb in ieder geval de volgende dvd's, maar kom er misschien nog wel meer tegen in de komende tijd:

Pinkeltje speelfilm met Aart Staartjes, Wieteke van Dort en Lex Goudsmit
Pipo en de Noorderzon
Tik Tak de Stippelslak
De Teletubbies, vrolijke weerberichten
Bob de Bouwer, Bob en Robert
De Film van Ome Willem (3 verschillende dvd's met meerdere afleveringen)
Go Diego Go, De Grote jaguar reddingsactie
De fabeltjeskrant
Het beste van de Jallabies (20 afleveringen)
Pingu Stinkt
De bruine beer in het blauwe huis
Engie Benjy maakt het beter
Bolke de Beer

:)
 
Hey, volgens mij ken ik die boxen ;)
Zo te zien heb je ze nog niet op de Facebook page "Dutchies in Perth" gepost?
Daar zijn boxen meestal binnen een dag verdwenen.

Bart
 
Sorry, kon even niet inloggen een paar dagen! Ik zal even uitzoeken hoeveel het kost om te posten en ik laat het je weten okee Nien?

Tekkel, ja jij kent die boxen nog. We hebben er veel plezier van gehad, maar nu staan ze in de weg :) Ik wist niet dat er een FB page Dutchies in Perth is, ik ga zo meteen eens even zoeken :)
 
Er is nu (2 minuten geleden :)) zelfs een vraag van Herman Quakkelstein voor een box.
Zal even posten dat je onderweg bent :)


Bart
 
Back
Top