babybox gezocht

deedee

New Member
Wij zijn in afgelopen mei verhuisd naar Adelaide..en het bevalt erg goed..verwachten in december ons eerste kindje.. is er iemand die nog een box heeft?? Die zijn hier niet te krijgen en voordat ik het ga proberen via de post??!! Groeten Deedee en Jan
 
Gefeliciteerd!
Anders misschien een campingbedje (cot) proberen?

Groetjes Lin
 
Wij hebben er destijds zelf eentje gemaakt, is erg leuk om te doen en niet zo moeilijk. Bovendien precies in de kleur die wij wilden. Was in het totaal nog geen 25 Euro aan hout en verf kwijt.
 
Gefeliciteerd!
Misschien is er ergens een Dutch club in de omgeving waar je het zou kunnen proberen? Of een playgroup in de buurt waar misschien NL-ers zitten?
Succes ermee.
gr. Ira
 
Ebay? misschien.

Wij namen altijd een camping bedje mee. En thuis konden we hem overal neerzetten. Binnen, buiten (en dus ideaal als je op visite gaat of naar een park o.i.d. :up:) Bovendien zat er aan alle kanten van dat doorzichtige gaas. Goed voor het uitzicht :up: en er kon een mosquito net overheen.

en het was ook lekker om te slapen als we out and about waren! :)

succes
Syl
 
Gewoon om nog even aan te geven, wij hadden een box,
zo'n mooie driehoekige bopita  :humble: die wij echt
heel mooi vonden. En toen kwam onze kleine pruts en
wilde hij er niet in. Niet willen zeg je, dat bepaal jij toch,
tjaaaaaaaaa, het roze wolk babietje wil alles wat jij wilt  :wink:.
Hij vond het campingbedje bij oma véééél leuker  :lol:. In ieder
geval een heel fijne zwangerschap gewenst en veel
geluk met de kleine straks  :baby:.

Groetjes Miranda  :)
 
Ze hebben wel 'playpens' zoals ze dat noemen, maar die staan op de grond.  Te koop oa bij Babyco maar de meeste Oz gebruiken dat niet echt. 

Ik had een box van een vriendin gekregen, nooit gebruikt.
Inderdaad een campingbedje(portable cot) is ideal.

De meeste Oz babies liggen op een schappevel.  Mijn eerste gedachte  'wat een onzin' maar halverwege bij nummer 2 toch maar een aangeschaft en nummer 3 leefde erop!  Zeker aan te bevelen.

Veel plezier de laatste drie maanden.
Sidonia
 
Hoi Deedee en Jan,
Ik kan me helemaal voorstellen dat jullie naar een NL box op zoek zijn. Wij hadden dezelfde vraag een tijd terug en hadden het geluk dat hier in de buurt een NL gezin was dat toevallig hun box kwijt wilde. voor een schappelijk prijsje. Wij hebben er hier een staan en af en toe nog in gebruik voor ons zoontje van 17 maanden.
Want inderdaad, op de grond liggen van kindjes en het aan de wandel gaan met zo'n losstaand hekwerk is ook niet alles. Een beweegbare bodem is bovendien erg ideaal als je bijv. last hebt van je rug of een keizersnee hebt gehad.
Ik zou hem zo aan je doorgeven, alleen zitten we helaas in Nieuw Zeeland en ik heb geen idee wat vracht zou kosten. Als je dat zelf wilt bekijken of wilt zeggen wat je voor vracht over hebt dan hoor ik het wel. De box is wit met lade eronder, zeker niet nieuw dus, maar voldoet prima. Bodem hangt op vier houders die op elke gewenste hoogte kunnen worden opgehangen.
Groetjes Sophie
 
Wij hebben een box, een vierkante met verstelbare bodem in 2 standen.
Alleen.....................we wonen in Perth, WA.
 
Hoi Deedee (en de rest),

Weet iemand van jullie hoe Aussie's tegenover kopen op internet staan (nieuwe kinderkleding). Ik zit te brainstormen om hier in Nederland zelfstandige te worden dmv het starten van een webshop. Als dat goed loopt dan kan ik misschien m'n werk meenemen naar Oz.
Alle ideëen, tips, adviezen én kritische meningen/opmerkingen zijn welkom!!

Groeten,
Bremmes
 
Back
Top