babybox - heb jij er eentje hier in Australie?

titatanja

Member
Hoi!

Alweer een tijdje geleden dat ik op dit forum ben geweest, woon inmiddels al weer 4 jaar in Perth met mijn Aussie hubby. Ik verwacht over een week of 3 onze eerste kleine - die emigratie heeft dus toch zijn vruchten afgeworpen :up: - en vandaar ook mijn vraag.

Ik ben dringend op zoek naar een box (weet je wel, zo'n 'speelgevangenis' die elke NL ouder in de woonkamer heeft staan) en die zijn hier dus absoluut niet te krijgen. Je hebt wel dingen die ze 'playpen' noemen, maar die bestaan enkel uit vier 'spijlenmuurtjes' zonder bodem en zijn ook maar iets van 60cm hoog (tegen 90cm voor een normale box) en erg 'gammel'.

Voordat ik mijn arme moedertje nu naar Australie laat komen met zo'n megapakket, dacht ik het hier maar eens eerst te proberen.

Ben jij indertijd (met baby en box) naar Australie verhuisd en heb je de box nu niet meer nodig? Ben je bereid deze te verkopen? Laat het me dan weten, ik zou hem graag overnemen!

thanks, tanja

Oh - helemaal niet aan gedacht! Natuurlijk zijn er veel mensen in NL die dit lezen! Als je binnenkort deze kant op verhuist en wellicht nog ergens een klein beetje ruimte in je container hebt waar een box in zou kunnen passen...laat het me dan weten. Kosten komen we wel uit! Thanks!

Back