Babyspullen over?

AnneDavid

New Member
Hallo, is er iemand in Queensland die nog baby spullen kwijt wil? WIj hebben ze over 5 maanden nodig en als jij nog wat kwijt wil, misschien kunnen we elkaar dan helpen.

Groetjes Annemiek

p.s. ook alle meisjes kleren zijn welkom :)
 
Gefeliciteerd. Wij zijn net ouders geworden van SAM! een jongen kunnen je dus helaas niet helpen, gebruiken alles zelf nog ;-)
 
Wat leuk! Jullie ook gefeliciteerd dan! Alles goed gegaan? Was het je eerst bevalling in Australië?

Groetjes Annemiek
 
Hoi Annemiek
Ja ja we hebben nu een echte "aussie". De enige in de familie. het was idd mijn eerste bevalling Down Under (leuke woordspeling :grin: ). Ik zal de details hier maar niet neerzetten :evil: . Maar het is allemaal heel goed gegaan! Sam is nu bijna 12 weken. Is het jou 1e bevalling hier?
Gr
Sas
 
Hai,

Ja gaat ook mijn eerste (en laatste!) bevalling hier worden. De boys hebben al een aussie nationaliteit maar deze meid wordt ook echt in Aussie geboren (de enige van ons 5-en). Vind het wel spannend sinds we op een druk tijdstip (zonder obstakels) 45 min rijden van het ziekenhuis af wonen.... Ach eruit komen doet ze in ieder geval :grin:

Groetjes Annemiek
 
Hoi!

Wij hebben wel wat babyspullen over en/of te leen. Sowieso heel wat babykleertjes en dekentjes.


Ook 2 slaapzakken, een baby drager, een wipstoeltje een wiegje, een australische autostoel (ligbak) voor de eerste maanden.

Stuur maar een pm!

Groetjes,
Anne Marije
 
Gefeliciteerd. Wij zijn net ouders geworden van SAM! een jongen kunnen je dus helaas niet helpen, gebruiken alles zelf nog ;-)

GEFELICITEERD!!!
Wij komen over een 5 kleine maandjes naar SA, en onze container zal hier vanuit Antwerpen ergens eind augustus vertrekken.
In welke wijk wonen jullie? Wie weet kunnen jullie ooit dingen van onze jongens grebuiken, ze zijn nu bijna 8 en 5..
Al gaan we heel wat spullen hier laten, we hebben veel te veel aan ballast merk ik nu ik aan t opruimen ben..

Veel plezier met de jonge spruit :smile:
 
Gefeliciteerd. Kan helaas niet helpen want ik woon te ver weg. Anders had ik in ieder geval nog wel een ledikant voor je....
 
Back
Top