Babyspullen te koop

Status
Not open for further replies.

sunnydutch

Member
Hallo,

Qld, Lockyer Valley, Helidon.

Heb babyspullen te koop.
Ledikant, hemeltje, Commode, badje , wandelwagen, capsule etc.....(alles verkeert in zeer goede staat)
Als je geinteresserd bent laat even wat weten, dan kan ik eventueel wat foto's sturen.

Heb ook een babybox!

pick up only.

Groetjes
 
Ledikant en Commode zijn verkocht!

Wil je iets weten over een bepaald artikel (heb vrijwel alles nog) of foto's laat even iets weten!

Groetjes
 
Heb je ook nog een commode ?...

Thanks,

Jack>:D

Nee sorry Jack, heb vanmiddag commode en ledikant verkocht (zoals in mijn vorige reactie vermeld staat :) )

Heb wandelwagen, capsule en dan ook nog "de mutsy spider" zelfs uit nederland laten komen omdat het zo'n verdomd hendig wagentje was....
Badspullen, carseat.....etc. alles netjes schoon en in goede staat (zodat wij nederlanders nog steeds iets "netjes" tweedehands kunnen verkopen)
 
Heb je ook nog een commode ?...

Thanks,

Jack>:D
Hey Jack,
Ik heb nog wat oude half verrotte planken liggen van m'n oude schuurdak. Ik kan wel een commode voor je in elkaar timmeren if you like.
1500 Euri vooruit betalen, shipment zelf regelen... Deal?
 
Hey Jack,
Ik heb nog wat oude half verrotte planken liggen van m'n oude schuurdak. Ik kan wel een commode voor je in elkaar timmeren if you like.
1500 Euri vooruit betalen, shipment zelf regelen... Deal?

Ja zo ken ik er ook nog wel een paar! Ik doe het voor 1500 dollar! :)
Zal ik hem ook nog voor je schilderen en mag JIJ de kleur bepalen!
 
Het is allemaal wel leuk zo, maar ik denk dat als je de spullen kwijt wilt dat je dan toch echt even een nieuw draadje moet openen. Op deze manier is het alleen maar slap geouweh**r.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top