Ballroom / Latin / New Vogue dansen in Australie?

perthpete

XPdite Sponsor
Zomaar uit belangstelling (omdat we zelf een beetje dansgek zijn :)), er schijnen maar erg weinig xpditers te zijn (in WA in ieder geval, buiten Sacha en wij) die geinteresseerd in dansen (ballroom/latin/new vogue). (Zie: http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,9295.0.html) .

Is dat nu alleen WA, of zijn er inderdaad slechts 2 xpditers geinteresseerd (dwz die 'doen aan') dansen??

Tja, helaas Peter....

Ik persoonlijk ben niet geinteresseerd in dansen...zo snel ik niet meer hoefde bij dansles (mijn ouders vonden dansles een onderdeel van de opvoeding, dus moest er verplicht naartoe :| ), kwam ik niet meer bij de dansles....

Je moet dansen ook niet zien als een verplichting, maar gewoon voor het leuke. Mijn dochters van 2 en 5 dansen nu ook met veel plezier en zij zullen ze dus ook zeker aanmoedigen om op dansles te gaan. Zien ze dat zelf niet zitten, dan ook geen probleem, want met dwingen krijgen ze er alleen maar een hekel aan terwijl het zo leuk kan zijn. Lekker opgaan in de muziek en vooral veel lachen!!!!

Pete, zodar we er zijn (en onze opppas geregeld is) gaan we een avondje dansen! Als we hier vertellen hoe gezellig het was, komen er misschien wel meer uit hun schulp en richten we gewoon een emigranten dansschool op in Perth!

Sacha

[quote author=Maluka link=topic=9434.msg127976#msg127976 date=1226296926]
Tja, helaas Peter....
Ik persoonlijk ben niet geinteresseerd in dansen...zo snel ik niet meer hoefde bij dansles (mijn ouders vonden dansles een onderdeel van de opvoeding, dus moest er verplicht naartoe :| ), kwam ik niet meer bij de dansles....
[/quote]

No problem Mark :).
Vroeguh.. :)-).. danste ik ook niet, altijd gedacht dat ik geen gevoel voor maat zou hebben en zo.. Begonnen toen ik 30 was (min of meer een bluf opmerking die gecalled werd ;-) ). Dat heeft er ten eerste voor gezorgd dat ik Ellen ontmoette, en daarnaast ontdekte ik dat ik best aardig kan dansen .. (verrassend genoeg). Misschien moet je het nog eens proberen, nu het niet meer 'moet'?? :)

Back