Barbeque in Nederland; een forumuitje in 2009

Catkin

XPdite Sponsor
Een paar jaar geleden heb ik met Chantal een barbeque georganiseerd in een van de strandtenten in Scheveningen, als forumuitje. Het lijkt mij leuk zoiets dit jaar weer te organiseren, om met een aantal toekomstige emigranten gezellig te kunnen kletsen en eten. Het uitje zal plaatsvinden op een zaterdagavond in Augustus of September, wederom in een van de strandtenten van Scheveningen.
Graag zou ik willen weten of er mensen geinteresseerd zijn om te komen. Laat dus even een berichtje achter in dit topic en dan ga ik over een week of 2 eens kijken welke data eventueel kunnen en wanneer de meeste mensen zouden kunnen. Nu is het dus puur nog even een inventarisatie voor wie en hoeveel mensen eventueel zouden willen!
 
Hmm effe denken....... Nope sorry een beetje ver weg dit maal!

In december dan maar gewoon een keertje afspreken, is immers te koud voor een BBQ. Dan doen we die barbeknoeipartij gewoon begin 2010 bij casa die Chantal  :wink:

Groetjes Chantal
 
We zijn laatste keer bij Tweety geweest en het was zeer gezellig. We zouden weer graag komen maar dan zijn we net weg.
 
Ik zou zeker komen!!
Maar september wordt voor mij moeilijker, aangezien ik dan full time stage loop, en ik ben wel even onderweg naar scheveningen.
Augustus zou wel moeten lukken.
Gezellig.
 
Hai Femke, nou van ons weet je het antwoord wel he....
LEUK!!  :up:
Wij zijn alleen wel op vakantie in augustus, waarschijnlijk tot en met de 29e ofzo. Dus ik vote voor september.
Als het zo druk wordt als de laatste keer bij ons, dan kun je nog wat verwachten.... ( +/- 30 )
Misschien zonder kids deze keer? Dat is net ff relaxter kletsen.... oh ik zie dat je het in de avond wil doen, slim!  :wink:

Groetjes Ingrid en Rimko
 
[quote author=tweety link=topic=10082.msg139592#msg139592 date=1244012103]
Dan doen we die barbeknoeipartij gewoon begin 2010 bij casa die Chantal  :wink:

Groetjes Chantal
[/quote]

Ik hoop het  :up:
En december staat uiteraard!!! Gezellig. Hopelijk kan ik begin 2010 dan inderdaad bij jou komen barbeknoeien! Zou ik geen nee tegen zeggen  :lol:
 
[quote author=carlijnaxel link=topic=10082.msg139598#msg139598 date=1244013639]
We zijn laatste keer bij Tweety geweest en het was zeer gezellig. We zouden weer graag komen maar dan zijn we net weg.
[/quote]

En ikke maar denken dat jullie bij mij waren geweest  :wink:
 
cool. Ik ben ook van de partij...

leggen we dan wel ook australische porties op de barbie?  :up:
 
[quote author=wenkah link=topic=10082.msg139675#msg139675 date=1244066326]
leggen we dan wel ook australische porties op de barbie?  :up:
[/quote]

:evil: Bring Your Own is het devies natuurlijk op zijn Australisch.. dus dat heb je helemaal in eigen hand ... :) ;-)
 
[quote author=perthpete link=topic=10082.msg139678#msg139678 date=1244078511]
:evil: Bring Your Own is het devies natuurlijk op zijn Australisch.. dus dat heb je helemaal in eigen hand ... :) ;-)
[/quote]

Natuurlijk! Cola en een halve koe wordt het dan  :p
 
Hallo,

Lijkt ons ook leuk, wij zijn wel tot 16 aug op vakantie, maar is het daarna dan zijn we van de partij!
Voor ons is het ook nog is lekker dichtbij; we wonen in het Westland! :up:

Groetjes Willeke.
 
[quote author=skippie link=topic=10082.msg139654#msg139654 date=1244054293]
[quote author=carlijnaxel link=topic=10082.msg139598#msg139598 date=1244013639]
We zijn laatste keer bij Tweety geweest en het was zeer gezellig. We zouden weer graag komen maar dan zijn we net weg.
[/quote]

En ikke maar denken dat jullie bij mij waren geweest  :wink:
[/quote]

Wij wel, en dat was super gezellig!

@ Catkin Ik lees mee, en zie wel wanneer het is. (moeilijk plannen met ons...)
Maareh...zonder kids is een goed plan, kan het dan ook dichterbij?  :wink:
 
Leuk om te zien dat er in ieder geval wat mensen zijn die geinteresseerd zijn :up: Zelf heb ik op de australia fair wel wat mensen gesproken, maar dat is tegen die tijd ook wel weer even geleden en het is toch leuk af en toe met gelijk gestemde te praten...

Ik laat dit topic, ter informatie nog een week staan. Komende week ga ik even kijken wat de mogelijkheden zijn voor Augustus/ September en vervolgens zal ik een aantal data voorstellen en kijken welke datum de meeste mensen kunnen  :up:
 
[quote author=Marie en Dan link=topic=10082.msg139730#msg139730 date=1244147281]
[quote author=skippie link=topic=10082.msg139654#msg139654 date=1244054293]
[quote author=carlijnaxel link=topic=10082.msg139598#msg139598 date=1244013639]
We zijn laatste keer bij Tweety geweest en het was zeer gezellig. We zouden weer graag komen maar dan zijn we net weg.
[/quote]

En ikke maar denken dat jullie bij mij waren geweest  :wink:



:blush: ehh.oeps.

Sinds we bezig zijn alles te regelen ben ik regelmatig van het padje.Het was bij Ingrid en Rimko zeer geslaagd in ieder geval.
 
[quote author=Catkin link=topic=10082.msg139838#msg139838 date=1244301752]
Leuk om te zien dat er in ieder geval wat mensen zijn die geinteresseerd zijn :up: Zelf heb ik op de australia fair wel wat mensen gesproken, maar dat is tegen die tijd ook wel weer even geleden en het is toch leuk af en toe met gelijk gestemde te praten...

Ik laat dit topic, ter informatie nog een week staan. Komende week ga ik even kijken wat de mogelijkheden zijn voor Augustus/ September en vervolgens zal ik een aantal data voorstellen en kijken welke datum de meeste mensen kunnen  :up:
[/quote]

even vooroplopend op de data:
29 aug t/m 6 sep kan ik NIET. Ik beloof erbij te zijn als het niet in deze week is :)
 
Lijkt ons ook erg gezellig, schrijf maar 2 personen bij op je lijstje (natuurlijk wel afhankelijk van de uiteindelijke datum).

groetjes Johan en Yvonne
 
Back
Top