Barbie Rockingham e.o.

Yoog

Member
Hallo, ik heb gedacht dat 1 juni wel een mooie datum is voor de barbie. Wij wonen tegenover een mooi groot park met eenden, speeltuin en schone barbies dus dat lijkt mij een geschikte locatie.
Mocht het weer tegenvallen dan kunnen we bij ons onder de veranda schuiven met onze eigen bbq.
Het wordt een BYO maar ik maak als ik het aantal mensen weet wel een aantal salades en zorg voor stokbrood met kruidenboter.
Locatie: Rivergums Boulevard in Baldivis. Dit is 4 km. ten oosten van Rockingham en vanuit het noorden supergemakkelijk bereikbaar via de Kwinana freeway en vanuit het zuiden via de Ennisavenue (old Mandurah rd).
Stuur maar een pmmetje of via hier als je mee wilt doen.

Hello,
Hartstikke leuk!  Wij zullen er zeker zijn, mijn man is dan weer terug van werk dus dan zijn wij met z'n vieren.

Mijn man (Mark) en twee jongens Sean (15) en Michael (13), zij zullen het leuk vinden om weer nederlands te praten met anderen.  Mark verstaat wel nederlands maar spreekt het niet zo goed maar neem aan dat dat niet zo'n probleem zal zijn.

Ken 't park wel omdat Michael heeft wel eens cricket daar gespeeld.  Zal voor die tijd nog contact opnemen.  Tot dan!

Groetjes, Angela

Leuk, Angela!
Nee natuurlijk is het geen probleem als hij weinig Nederlands spreekt. De meesten hier spreken engels.. :smile:

hmm, we hadden mogelijk wel willen komen, maar 1 juni zitten we wat verder naar het zuiden (lang weekend en zo).

[quote author=Yoog link=topic=8826.msg118077#msg118077 date=1211348413]
Is er verder niemand die durft? :? :smile:
[/quote]
Als we een jaar verder zijn......graag.
Maar nu moeten we het nog even op Best houden, dat zal ook wel gezellig worden.

Bart

[quote author=Yoog link=topic=8826.msg118077#msg118077 date=1211348413]
Is er verder niemand die durft? :? :smile:
[/quote]

Zou het de tijd van het jaar zijn ?? (Langzaam aan winter aan het worden en zo).. Desnoods verplaats je hem naar ergens in September / Oktober ??

Zou het de tijd van het jaar zijn ?? (Langzaam aan winter aan het worden en zo).. Desnoods verplaats je hem naar ergens in September / Oktober ??

Ik zat aan een samenkomst van rond de middag te denken en dan is het meestal (vandaag niet echt) mooi weer en lekkere barbie temperaturen. Maar goed ik sprrek Angela nog wel en dan kan ik het altijd eind van het jaar nog eens proberen.

Over Rockingham gesproken, komt er wel eens iemand bij Roast Express?
Dat zit vlak bij het starnd van Rockingham, daar werkt wat familie van ons.

Bart

Eerlijk gezegd nog nooit gezien maar ik ben ook niet zo van de snelle hap dus dan let je er niet zo op.

Back