BBC Series: Wanted Down Under

4np

Member
Toen ik zojuist even op britishexpats.com keek zag ik dat er in januari een nieuwe BBC serie is begonnen: Wanted Down Under:

Wanted Down Under is touted as a 20 part TV series where the shows producers take people who are thinking of moving to Australia, out to Australia for a week.

The families spend the week getting to know Australia, the lifestyle and some of the challenges such as job and house hunting (the latter of which is something we know a lot about). They are even given the opportunity to partake in regular common Aussie activities such as “petting kangaroos” !

Zo te zien posten mensen van het forum afleveringen op uknova; maar daar kan je je niet (meer?) aanmelden. Heeft iemand ergens torrentjes gezien van deze serie? :)
 
Nee, maar alles op BBC (overdag) wordt herhaald, dus hou de TV gids in de gaten.

Groetjes,
Susan
 
Ik heb hier wel een aantal afleveringen op DVD staan, vanaf de harddisk recorder.

Bart
 
Nee, nog geen torrentjes helaas. Is het wat, Bart? Ik ga toch maar even proberen op UKNova te komen (daar staan al die torrents).
 
Ja, het is wel wat hoor.
Ik heb er alleen zelf nog maar 2 gezien :p
Ik heb er voor Miranda (Tum) een paar gekopieerd, die zal er waarschijnlijk al meer gezien hebben.

Bart
 
Zo, even een post geplaatst op britishexpats.com met het verzoek of iemand me even de torrent filetjes kan sturen. Ze staan alleen op uknova en die accepteren geen inschrijvingen meer. Ik ben benieuwd...
 
[quote author=Tekkel link=topic=6795.msg89075#msg89075 date=1178354497]
Ja, het is wel wat hoor.
Ik heb er alleen zelf nog maar 2 gezien :p
Ik heb er voor Miranda (Tum) een paar gekopieerd, die zal er waarschijnlijk al meer gezien hebben.

Bart
[/quote]

Klopt Bart, allemaal gekeken en nog bedankt maar dat weet je!

groetjes Miranda
 
Is het misschien mogelijk dat iemand de serie op een nieuwsgroep zet?
a.b.boneless ofzo....?

Alvast bedankt

Jasper
 
Na een aantal keer de UKNova signup page gerefreshed te hebben kon ik opeens toch een accountje aanmaken  :up: Na zoeken bleek er helaas maar 1 torrent te staan met een aantal afleveringen er in. Of zijn dit alle afleveringen? Wie weet het? :)

Wanted.Down.Under.2007.01.15.SIGNED.WS.PDTV.XviD-Murray33.avi (366270464)
Wanted.Down.Under.2007.01.16.SIGNED.WS.PDTV.XviD-Murray33.avi (367882240)
Wanted.Down.Under.2007.02.05.WS.PDTV.XviD-Murray33.avi (365897728)
Wanted.Down.Under.2007.02.06.WS.PDTV.XviD-Murray33.avi (365817856)
Wanted.Down.Under.2007.02.07.WS.PDTV.XviD-Murray33.avi (366006272)
Wanted.Down.Under.2007.02.08.WS.PDTV.XviD-Murray33.avi (366069760)
Wanted.Down.Under.2007.02.09.WS.PDTV.XviD-Murray33.avi (365936640)
Wanted.Down.Under.WS.PDTV.XviD-Murray33.nfo (8952)

Ik ben ze nu iig even aan het downloaden  :p
 
[quote author=Tekkel link=topic=6795.msg89221#msg89221 date=1178545333]
Er zijn 20 afleveringen.
[/quote]

Beetje domme vraag van me eigenlijk; dat heb ik zelf ook al ge-quote bij de start van het topic  :whistle: :sleep:
 
Ik ben niet zo van de torrents? en zo, maar als iemand een andere optie heeft om een aantal afleveringen te bemachtigen hou ik mij graag aanbevolen!

Gr Wilbert
 
Hey 4NP,

Klinkt goed, is het downloaden gelukt?

Kan je de torrent-file trouwens e-mailen zodat ik ze zelf kan downloaden, of is het password-protected?

Cheers,
EandE
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=6795.msg89236#msg89236 date=1178573023]
Ik ben niet zo van de torrents? en zo, maar als iemand een andere optie heeft om een aantal afleveringen te bemachtigen hou ik mij graag aanbevolen!

Gr Wilbert
[/quote]
Wilbert,
Hadden we niet als eens gemaild, vlak voordat wij op vakantie naar OZ gingen?
Ik heb hier 16 afleveringen, op 8 DVD's staan, mail me anders maar even.

Bart
 
[quote author=EandE link=topic=6795.msg89255#msg89255 date=1178614265]
Kan je de torrent-file trouwens e-mailen zodat ik ze zelf kan downloaden, of is het password-protected?
[/quote]

Hey E & E ;) Ik heb nu 7 afleveringen en ik heb om een re-seed gevraagd van de overige 13. Hopelijk zet iemand ze weer online. Als ik compleet ben (of als het niet lukt) zal ik je wel ff mijn ftp login sturen, ok? :) Of we spreken een keertje af, kan natuurlijk ook :)

De torrent file zelf is gekoppeld aan je uknova account dus de torrent file verspreiden is wat lastig (is een ratio site). Je kan ook ff kijken of jij je kan inschrijven daar. Ik had vaak een blanco pagina maar na een aantal keer die signup pagina refreshen kon ik me toch inschrijven. Blijkbaar zitten ze aan de max van 30000 leden en om de zoveel tijd expired er weer een accountje en kan je je weer inschrijven.
 
Beetje laat, maar was even een tijdje wat minder met Australie bezig...maar jouw voorstel klinkt prima. Ik zal iig even checken of ik me kan aanmelden bij die site. En een biertje is natuurlijk altijd een goed idee, zeker omdat jij flink op ons voorloopt...kunnen we iig zien hoe het zou moeten gaan ;-)
 
Hallo,

Na tig pogingen heb ik eindelijk een account op uknova, hehe :happy:

Nou nog de afleveringen van Wanted down under krijgen. Ik ben niet heel erg thuis is het hele torrent geburen, maar ik begrijp dat iemand ze op een of andere manier weer actief kan maken (re-seed of zoiets)?:dunno:
Is er iemand in the house die dit kan doen?

Alvast heel erg bedankt!!! :up:

Cheers,
Francois.
 
Ik moet zeggen dat ik de afleveringen die ik had pasgeleden heb gewist :S Ik moet ook zeggen dat ik het niet heel spannend vond hoor. Elke keer gaat een Briste familie naar een van de australische steden en dan moeten ze kiezen of ze aan het strand, in de stad of in het binnenland willen kijken. Dan gaan ze daar 1 week heen, 1 dag werken, 1 dag huizenmarkt kijken en een beetje rondhobbelen. Je krijgt er in ieder geval niet een veel beter beeld van :)
 
Ben ik met je eens, maar wij vinden het wel grappig om te zien (en commentaar te geven :evil:)

Jammer dat je ze gewsit heb, maar bedankt voor je antwoord :up:
 
Back
Top