beëdigde vertalingen

Sandra

New Member
Wie kan mij vertellen welke documenten er nu precies beëdigd vertaald moeten worden?

Ik heb documenten van de vreemdelingendienst, ik ga er vanuit dat die beëdigd vertaald moeten worden... Maar papieren zoals uittreksel van het gemeente huis en reservering van ondertrouw/trouwdag, mag je die ook zelf vertalen en een stempel laten zetten door een ambtenaar?

:?: Hoe hebben jullie dit gedaan?
 
Uittreksels van het gemeentehuis kun je meestal een internationale versie van krijgen.

Je gaat neem ik aan via Berlijn? Als je kijkt op:
http://www.australian-embassy.de/visa/visas/family/100_309.html

Dan staat daar: "Translations of birth/marriage/divorce certificates or of other standard documents are NOT required."

Dus ik denk dat je niet al te veel hoeft te vertalen. Waarom wil je de reservering van de trouwdag vertalen, je hebt toch een 'marriage certificate'?
 
Sander said:
Uittreksels van het gemeentehuis kun je meestal een internationale versie van krijgen.

Je gaat neem ik aan via Berlijn? Als je kijkt op:
http://www.australian-embassy.de/visa/visas/family/100_309.html

Dan staat daar: "Translations of birth/marriage/divorce certificates or of other standard documents are NOT required."

Dus ik denk dat je niet al te veel hoeft te vertalen. Waarom wil je de reservering van de trouwdag vertalen, je hebt toch een 'marriage certificate'?

Je hebt gelijk..ik twijfelde al of ik dat papier zou toevoegen..

Ik heb alleen een hoop papieren van de vreemdelingendienst dat ik garant voor mijn man heb gestaan voor zijn verblijfsvergunning hier. Dat lijkt me nl. een heel belangrijk bewijsstuk dat onze relatie echt is..
 
Sandra said:
Je hebt gelijk..ik twijfelde al of ik dat papier zou toevoegen..

Ik heb alleen een hoop papieren van de vreemdelingendienst dat ik garant voor mijn man heb gestaan voor zijn verblijfsvergunning hier. Dat lijkt me nl. een heel belangrijk bewijsstuk dat onze relatie echt is..

Ja, dat lijkt me ook een goed bewijs en die zou je dan idd moeten laten vertalen.
 
Back
Top