beddenwinkels Perth

mariekske

New Member
Sorrie, benk weer! Liam is naarstig op zoek naar fatsoendelijk bed in Perth (wonen 9 km  v freo). Ben internet al helemaal aant afstruien en OSBORNE PARK is voor zover ik t via internet kan bekijken een groot meubelplein met verschillende winkels, toch...? Ikea zit er ook. Onze vraag is of iemand goede ervaring heeft met bepaalde meubelzaken. Weet dat t een beetje algemene vraag is, maar Liam vroeg me of ik iets kon vinden op internet en echte ervaring van anderen is altijd beter! Iemand goede tips voor kwaliteit beden en betaalbaar? Khoor t graag, thankx!!!
 
Er zijn hier zoooooveeeeeel winkels.... ik vind het echt niet normaal meer ha ha. Wij hebben uiteindelijk bij Ikea een bed gekocht. Maar er zijn echt genoeg andere opties. Veel boxspringen hiero viel mij op. Je bent wel minmaal zo'n 800 dollar kwijt voor een beetje bed. Er zijn ook bij jullie in de buurt genoeg 'woonboulevards', je hoeft echt niet helemaal naar osbornepark....tenzij je naar Ikea wil natuurlijk!! groetjes wendy
 
ik heb diverse positieve berichten gehoord over deze meubelzaak: http://www.fantasticfurniture.com.au
heeft vestigingen verspreid over heel australie en niet duur. (goedkoper dan Ikea)
 
Hey Tinus... die zitten helaas niet in WA.....

bedshed.... kan ook goeie aanbiedingen hebben.

www.bedshed.com.au
 
hey Bedshed heeft mooie bedden, daar heb ik zeker een goede tip aan, thanks!!! Ist ook mogelijk dat wanneer je een combi doet (bed + matras en kledingkast) je kunt afpingelen of doen ze daar in Oz niet aan...?!
 
Hee, die Liam van jou heeft het wel mooi voor mekaar; hij lekker met z'n gat in 't zand en jij hier maar uitzoeken en je gek surfen.... :-D
 
precieieiesss...
Is ook wel een beetje sneu voor hem dat hij al t uitzoekwerk moet doen zonder mij. Ik ben degene die straks in een spreekwoordelijk gespreid bedje terecht kom! Dus alles waarbij ik (en Xpdite!!!) hem bij kunnen helpen doe'k graag...! Ben wel een beetje jaloers dat t daar nu 29 graden is... En hier in Ierland grijs, nat en koud...
 
hey wilsil, bedankt voor de supertip, heb een heel mooi bed gezien via snooze.com.au (geen prijs vermeld dus tzal niet heel betaalbaar zijn) maar we willen in een goed mooi bed investeren!
 
Weet niet hoeveel haast je hebt, maar 26 december is er altijd mega uitverkoop.
Nog een maandje voor Liam op een luchtbedje, of heeft hij wel een bed :lol:
 
Hey das goed nieuws wb de uitverkoop. Denk/geloof dat ie tijdelijk op een 1 persoonsbed (geleend) bivakkeerd. Ik zal als zuinige nederlander (en met weinig spaarcentjes) tegen Liam zeggen dat ie maar mooi ff wacht! Tanx voor tip!
 
Wij hebben ons laatste matras gekocht bij Snooze (voorheen Captain Snooze) en die hebben in de winkel een proefmatras waar een hele computer aan hangt en 'meet' wat voor soort matras het beste bij jou past. Zie http://www.snooze.com.au/expertadvice/default.aspx Dat is toch wel de moeite waard, want niets is zo k*t als een fout matras en elke morgen pijn en slecht geslapen hebben. En ja, goedkoop is leuk, maar op je matras moet je niet beknibbelen, daar is het te belangrijk voor.

Overigens - en niet lachen nu -; toen wij vorig jaar December laat op de avond ons matras gingen omdraaien, verloor ik m'n evenwicht en ben ik voorover tussen de latten gedonderd. Steve dacht dat ik lag te geinen, maar niet echt; schouder uit de kom! Wahhhhh! Ik blijf nu ver uit de buurt van lattenbodems! :-D
 
Neeheeeee, ik zei  :shout: "Niet lachen nu!" Ga je het potdorie tóch doen! Moest anders wel mooi met de  :stretcher: naar 't siekehuis en geopereerd worden.... :blush:  Keisielug hoor! :loudcry:

Maar goed, 't is inderdaad zo'n verhaal waar je achteraf om kan lachen. De staf op de EHBO vond 't dan ook errug vermakelijk, de lelijkerds!
 
Kon het even niet laten hoor.

Ons bed komt ook van Snooze en zijn er wel over te spreken.
Ze zijn niet echt goedkoop, maar van het matras ging 50% af.
 
Jouw verhaal doet me denken aan wat er mijn roommate overkwam op het internaat jaaaaaaaaaren geleden.
We sliepen met 7 man in 1 huis en met z'n 2-en in 1 kamer.
Hij sliep boven in het stapelbed, ik onder.
Het was weer zo'n dag waar we liepen te geinen en hij trapte met zijn blote voet naar boven. Op de zolder sliepen er ook nog eens 2.
...........en toen zat z'n voet in het plafond vast.  :lol1:
Met brinta hebben we het gat weer gevuld.
 
[quote author=Wilsil link=topic=7904.msg102928#msg102928 date=1195440283]
....Op de zolder sliepen er ook nog eens 2...
...........en toen zat z'n voet in het plafond vast.  :lol1:
Met brinta hebben we het gat weer gevuld.

[/quote]

Ehhh, welluk gat?? :lmao:
 
Back
Top