brumby
Active Member
Is het mogelijk om een bedrijf te bezoeken en je voor te stellen als toekomstige werkzoekende emigrant? We hebben een bedrijf in Perth gevonden dat geen probleem heeft met het aannemen van buitenlanders mits ze aan de voorwaarden voldoen voor het verkrijgen van een visum. Ik weet niet goed wat de gang van zaken is in Australie, komt dit opdringerig over of vinden ze dit juist een pluspunt? We zouden pas binnen 2 jaar emigreren, misschien is het nog te vroeg om ons voor te stellen. We hoeven nog geen concrete jobaanbieding te krijgen, maar het zou een geruststelling zijn om te weten dat de mogelijkheid op een job er is. Is het mogelijk om als buitenlander een kleine rondleiding te vragen in het bedrijf, zodat je toch al een idee krijgt hoe het er daar aan toe gaat? Mijn vriend spreekt op dit moment niet echt vloeiend Engels, maar gaat hier zowiezo aan werken omwille van de IELTS test. Ik zelf (verpleegkundige) heb al een rondleiding gekregen in een bejaardentehuis en ziekenhuis in Victoria, maar dit was samen met een kennis die daar werkte.