Beenleigh

Joop Smits

New Member
Hallo Queenslanders,

Met de search-knop zie ik dat er verschillende van jullie in of in de buurt van Beenleigh wonen. Ik ben benieuwd hoe het daar bevalt, hoe groot is Beenleigh, hoe is het klimaat daar, ook heet en vochtig, enz. enz.
En heeft er iemand misschien wat foto's van Beenleigh en/of omgeving.

Mijn misschien toekomstige baas wil namelijk in Beenleigh een kantoor openen, vandaar dat ik geinteresseerd ben in Beenleigh en omgeving.

Groetjes Joop
 
Heb je Google Earth al geinstalleerd? Kan je een kijkje nemen!

Voor klimaat kan je onder Brisbane kijken. Op het moment is het WERRUM.  :-D

Cheers,

Irene
 
Werrum....zeg maar gerust stinkin' hot....alhoewel....het is een beetje aan het afkoelen!
Eind December, Januari & begin Februari zijn hier hot & humid.....maar wel te doen, de rest van het jaar perfect!!!

Beenleigh ligt centraal tussen Brisbane & The Gold Coast en is dus een prima plek als je van zowel stad als strand houdt. Beenleigh zelf is zo zo (maar is al enorm veranderd ten goed over de laatste paar jaar en is continue in ontwikkeling. Komen nieuwe bedrijven: lees banen, etc.) rondom Beenleigh liggen heel wat suburbs die wel de moeite waard zijn.

Groetjes
Syl
 
Ik had Beenleigh al gevonden op Google Earth, maar dat zijn meestal geen recente foto's, kunnen sateliet en luchtfoto's zijn tot 3 jaar oud geloof ik.
Dus als jullie foto's hebben hou ik me aanbevolen.

Hoort Beenleigh trouwens nog tot de suburbs van Brisbane of is 't een "apart" stad(je) of dorp ?
Hoeveel inwoners heeft 't eigenlijk.

Joop
 
Regen, als het valt trouwens :), is veelal in de zomertijd......winter is vaak dagen aan een stuk zonnig en droog. Het kan trouwens 's avonds behoorlijk afkoelen in de winter (graad of 7 is niet ongewoon).

syl
 
Wij wonen sinds oktober in een suburb bij Beenleigh. En wonen hier met veel plezier. Zitten heel centraal, half uurtje naar de stad Brisbane en hetzelfde richting de kust. Beenleigh zelf is net als Syl als zegt zo zo.  Had inderdaad samen met Maluka ook gegoogled earth en zag daar op dat het inderdaad een beetje achterloopt, wij wonen aan een golfcourse en stond er ook nog niet op.

[quote author=Syl link=topic=3868.msg47258#msg47258 date=1139520083]
Regen, als het valt trouwens :), is veelal in de zomertijd......winter is vaak dagen aan een stuk zonnig en droog. Het kan trouwens 's avonds behoorlijk afkoelen in de winter (graad of 7 is niet ongewoon).
[/quote]

Don't you love it!! :)
 
Back
Top