beertender

rob en jeanine

XPdite Sponsor
ik vroeg me af, mede door de afgelopen warme dagen, zijn de vaatjes voor de beertender in Oz verkrijgbaar??   :drink:  :drinking:
 
Dat is een hele goeie!!! :up: Misschien wel de belangrijkste vraag die ik tot nu toe ben tegen gekomen :lol: :-D  :cool:
 
even zitten googlen kwam op deze site:
http://www.aussiehomebrewer.com/forum/index.php?showtopic=2822&st=0

onderanderen deze quote te vinden  :cry:  :cry:

Dear Mr. Prime

Thank you very much for being interested in the brand new BeerTender.

At the moment the BeerTender and its Kegs are only available in Switzerland and the Netherlands. Nevertheless we are very confident that the BeerTender will continue its success and eventually also be available in Australia, the precise date of its distribution though remains unknown.

For more information, please contact Heineken international and check on www.heineken.com.

Best regards
Your BeerTender Service Center

Matthias Willi

gaat over de beertander. laatste post was in aug 2004 weet niet of ie al in Oz is. ga nog eventjes verder googlen...
 
Hier koop je gewoon een carton of je brouwt je eigen bier! Helemaal niet raar hier. Ik ken meerdere mensen met een speciale bierkoelkast. Je kunt naar een speciale "ik-brouw-mijn-eigen-bier-brouwerij". Dus laat je beertender maar thuis. Hier maakje het zelf! Je kunt zelfs recpeten krijgen voor gluten-free beer.... Het is laatst op tv geweest. Maar ik kan het niet meer vinden.
 
Ik bedoelde eigenlijk zo'n brouwerij waar je zelf heen kunt gaan zodat je niet alle spullen hoeft te kopen. Je brouwt er je eigen bier, en komt twee weken later terug om het zelf te bottelen. Ken je die ook?

p.s. doe mij ook maar een kopje thee hoor!  :up:
 
Oops, dacht dat je helemaal van de creatieve was geworden en het helemaal ZELF wilde doen :lol: sorry.....nee die ken ik niet :-( maar ik vind het wel makkelijk om naar de bottle shop te gaan.

Have fun tonight met de Dutchies!

Syl
 
[quote author=kookaburra link=topic=2099.msg20743#msg20743 date=1121434735]
Zeker zo belangrijk als de Senseopads!! :-o :roll: :up: Ga gelijk kijken... :computer:
[/quote]

De senseopads waren volgens mij niet te verkrijgen in Oz. Je hebt daar soortgelijke aparaten met compleet andere pads...
 

De senseopads waren volgens mij niet te verkrijgen in Oz. Je hebt daar soortgelijke aparaten met compleet andere pads...

Zijn wel te krijgen maar best duur. Je kan ze toch vanuit Nederland over laten komen? Of een pallet meenemen in je container  :wink:
 
Tja, die senseopads, zelfs voor mijn schoonvader in Duitsland kopen we één keer in de zoveel tijd bij de makro een aantal dozen. In Duitsland zijn de pads ook twee tot drie keer zo duur als in Nederland. Maareh, hebben ze in DU geen lekkere koffie dan of is dat niet te vergelijken met die uit Nederland?! :|
 
Mijn man heeft 10 jaar geleden een soort biervat van Australie meegebracht .Een tonnetje met vanalles in om zelf je bier te brouwen .Heeft het 1 maal gebruikt  :dizzy:en was niet voor herhaling vatbaar .
Geef ons maar een lekkere Duchesse de Bourgogne (we hebben 57 bieren op onze kaart staan en dat is mijn favouriet ) .
groeten
 
[quote author=bono link=topic=2099.msg21684#msg21684 date=1122294075]


De senseopads waren volgens mij niet te verkrijgen in Oz. Je hebt daar soortgelijke aparaten met compleet andere pads...

Zijn wel te krijgen maar best duur. Je kan ze toch vanuit Nederland over laten komen? Of een pallet meenemen in je container  :wink:
[/quote]

Toch nog even  :eek:fftopic: Maar kijk eens bij deze site's onder SENSEO...   :happysun:
Met meerdere mensen tegelijk bestellen en daardoor de verzendkosten drukken! Is zeker wel te doen! (Hé Carien!) 


http://www.dutchtaste.com/index.php

http://www.hollandbymail.com/index.html
 
Lin, ik denk dat je een nieuwe baan hebt gevonden :up:  Senseo "coordinatrice" voor Australia.... :-D Misschien wel een niche in de markt hier.

Groetjes
Syl
 
derrudi.jpg


[size=26pt]HE, BIERTJE!?  [/size] 
 
Back
Top