belasting adviseur gezcoht

Lodewijk

Member
Ik ben net begonnen met het invullen van het M-formulier daar word ik niet helemaal vrolijk van :) Ik vroeg mij af is is er wellicht een belasting adviseur in de omgeving van Brisbane die kan adviseren in deze materie. Maw die dus verstand heeft van de Nederlandse en Australische belastingzaken?


Bedankt,
Lodewijk
 
Tip van mijn man die net klaar is met alles invullen: De makkelijkste manier (vind hij) is het reguliere belastingaangifte programma downloaden en invullen tot en met de datum van vertrek en die informatie overschrijven op het M-biljet (als beginpunt).

Hopelijk heb je daar iets aan.
 
Wij hebben ons laten helpen door Jean-Paul Stuiver van Totaal Adviesgroep in Nederland. Zijn we erg tevreden over. Ik weet alleen niet of hij erg genegen is om dit nogmaals te doen, zo'n M biljet invullen.

Want de werkwijze en onkunde van de belastingdienst is schokkend. Het is nu bijna april 2011 en we zijn nog steeds bezig met de afhandeling van de aangifte over 2008! Dit komt louter en alleen omdat ze hun eigen regeltjes niet kennen en stug dezelfde fouten blijven maken. Ik zou hier een lang verhaal kunnen schrijven over wat ze voor elkaar hebben gekregen om fout te doen. Om over de onbehoorlijke en onbenullige manier van communiceren maar te zwijgen. Maar dat komt misschien nog wel 's.

Ik hoop voor iedereen dat het veel soepeler gaat dan voor ons.
 
Back
Top