Mijn belasting is inmiddels ingevuld en inderdaad geen reiskosten vergoeding, voor de rest viel het erg mee. Nu het zakie in Nederland nog afronden. Heb in februari mijn adres doorgegeven en nu nog geen m biljet ontvangen. Heb net gebelt[er was iets fout gegaan] en ze gaan het opsturen, maar wel naar mijn postadres in Nederland, hier naar toe opsturen kan niet, zolang je een adres in Nederland hebt voor je post, sturen ze het daar heen. Dat van mijn vriend sturen ze wel hierheen, want die heeft geen post adres opgegeven. Toen ik vroeg of het niet een idee was om dan die van mij in dezelfde envelop te doen en het ook hierheen te sturen, antwoorde de meneer met zo werkt het niet. Misschien ben ik iets te practisch ingesteld :-(
Toen ik aan hem vroeg hoe het precies werkt, want je kan kiezen heb ik begrepen, maar hun belastingjaar loopt anders dan het belasting jaar van hier. Ik heb nu vanaf emigratie 10/06 in Australie opgegeven en alles daarvoor geef ik op in Nederland, zou dat goed zijn? Zijn antwoord was alleen, ehhh das wel lastig ja en lulde erover heen. Daar heb je echt wat aan. 1 Ding kan ik je wel vertellen bij de belasting in Nederland kan iedereen werken.
Hij gaf ook nog de mededeling dat het verwerken ongeveer 2 maanden duurt en jaaaaa dat is alleen nog maar de verwerking zei hij, dus dat duurt het daarna nog even. Moet zeggen dat de klantvriendelijkheid en service weer ver te zoeken is in Nederland. Daar loop ik toch wel veel tegenaan.
mary