belastingkantoor en medicare

marymary

XPdite Sponsor
weet iemand waar ik een belasting nummer kan aanvragen in Sydney. Online wil het niet lukken. Ik heb een Australisch paspoort, maar woon nog hier. Vanuit hier krijg ik het niet voor elkaar om dat te regelen. Had bedacht dat ik dat daar persoonlijk wel kan aanvragen. Weet alleen niet waar ik moet zijn.
Medicare weet ik ook niet te zitten. Kan iemand mij helpen?

oke dank je wel. maar zoals ik al schreef het online aanvragen lukte niet, je wordt in 'hokjes"geplaatst en als ik invul australisch paspoort en woonend in Nederland, kom ik niet verder, vandaar dat ik het persoonlijk wil doen. Zal het nog wel een keer proberen.

Hoi !
Ik weet niet waar je momenteel bent? Australie/nederland?
Want het volgende is dan van belang;

Who can apply for a tax file number online?
You can apply for a tax file number (TFN) online only if you are a temporary visitor or permanent migrant currently in Australia and have a visa that allows you the right to work or stay permanently in Australia.

Ik wilde hem in Nederland al aanvragen en heb toen ook deze vraag gesteld.
Het hierboven geschreven antwoord komt van ato.gov

succes en groetjes
Lenka  :)

ik ben nu nog in nederland, ik heb een australisch paspoort, heb nogmaals geprobeert om
online aan te vragen, maar helaas het wil niet lukken met de bovenstaande link. Dat is volgens mij alleen voor visa houders en ik heb een paspoort.

Back