Belgen en Nederlanders in Cairns en omgeving

vds

New Member
Hallo, hallo
Ik ben nieuw in Cairns (heb al wel een jaar in Adelaide en 3 maanden aan de Sunshine Coast gewoond)en vroeg me af of er landgenoten in de omgeving wonen?
Mijn Australische vriend en ik zijn op zoek naar een mooi luxueus app/huis in "the northern beaches" omgeving en ik zoek leuk werk in toeristische sector,ideeen en suggesties welkom!!
Wie woont hier en waar?En hoe bevalt het?En komen jullie al wel eens samen?etc...
Groetjes Eva en Duane
 
Hallo luitjes,

Eerst een hartelijk welkom op dit forum.
Blij te horen dat er ook nog forummers in Cairns of omgeving wonen. Ik heb er nog weinig van gehoord.

Als je wat aan huizen wilt vinden, heb ik wel een aantal links naar diverse real estate agents. Ik zal ze per PMmetje opsturen. Kan je zelf kijken wat er mee aan wil.

Gr. Rene
 
Dag allemaal,

Had op meer reacties gehoopt,
ik kan niet geloven dat niemand in de omgeving woont of geen andere mensen hier kent.
Maar moest er toch nog wat te beleven vallen in Cairns en omgeving, laat het mij weten!

Groetjes Eva
 
Om eerlijk te zijn, dacht ik ook dat er meer reacties zouden zijn of komen. Het lijkt idd dat er maar weinig leden daar vertoeven.

Niet getreurd, we blijven het gewoon proberen. Er zullen echt wel leden die kant op komen als ze weten hoe mooi het is daar!! :up: :up:

Anders;  :cheer: :cheer: :cheer: [size=14pt]YEAH, GO, CAIRNS[/size] :cheer: :cheer: :cheer:

Rene
 
Wij komen ......wij komen......maar dat duurt nog even. :sunny: :sunny:

Groetjes Miranda
 
Cairns lijkt mij niets, omdat het volgens mij wel enorm humid is en je kunt er niet in de zee zwemmen heb ik begrepen...
 
Als het meezit komen wij ook die kant uit.........hopenlijk begin 2008 !!! Eerst nog een visum.
 
[quote author=Annemiek link=topic=3095.msg38604#msg38604 date=1133354770]
Cairns lijkt mij niets, omdat het volgens mij wel enorm humid is en je kunt er niet in de zee zwemmen heb ik begrepen...
[/quote]