Belgen in Brisbane?

Isabelle

New Member
Ik zou graag in contact komen met Belgen (en Nederlanders) in Brisbane. Ik woon sinds 5 jaar in Brisbane (Sandgate) met mijn Australische vriend en werk in het CBD.
Als er mensen zijn die 's avonds of in het weekend eens willen afspreken dan hoor ik het graag!

Ik ben altijd wel in voor een ontmoeting, maar ik ben geen Belg ;) Verder is er elke tweede donderdag van de maand vanaf 6pm een borrel van de Dutch Bussiness Club Qld in het Bavarian Beer café op Eagle Street Pier. Het klinkt officiëler dan het is, het is gewoon lekker kletsen met een glas bier of wijn. Ik ben er zelf nog maar een paar keer geweest, maar er waren toen best veel jonge mensen (vooral meiden) en het was erg gezellig!

Hoi Janneke, ik draag de Nederlanders een warm hart toe hoor ;-) Ik heb de maandelijkse borrel net gemist dan, maar wil heel graag volgende maand van de partij zijn. Heel leuk dat je wel eens wil afspreken, misschien kunnen we mailen om wat af te spreken?

Last edited:
Hoi Isabelle

Mijn nichtje zit voor 3 weken in Brisbane (precieze lokatie weet ik nog niet), bij haar tante om te helpen verhuizen. Maar zoveel is er niet meer te doen voor haar. Haar tante werkt nog dus heeft ze niet veel tijd om samen met Louisa (mijn nichtje) iets te gaan bezoeken. Louisa is pas 18 jaar en ziet het niet zitten om alleen op avontuur te gaan. Misschien heb jij zin om haar eens mee te nemen?

Een bezorgde meter (IsabelleDW)

Back