Belgische biertjes?

amoz

New Member
Hoi!
Ik ben hier nieuw! Niet in Brisbane, maar wel op het forum. Ik las dat er eens per maand een NLse avond is in cafe Brussels. Loopt dat nog? Lijkt me leuk om een keer te komen kijken. Ben er al vrij regelmatig geweest. Heerlijk om zo nu en dan Belgische biertjes te kunnen drinken. Of van die heerlijke patatten te kunnen eten! Onze Australische vrienden zijn ook enorm enthousiast over Brussels. Begrijpelijk, want bier als belgisch bier, dat kennuh zuh eg nieh brouwuh in het koninginneland. Nou, als het nog loopt dan kom ik 5 mei een biertje meedrinken!
Tot dan!  :later:
Annemiek (amoz)
 
[quote author=amoz link=topic=1525.msg12960#msg12960 date=1113614136]
Hoi!
Ik ben hier nieuw! Niet in Brisbane, maar wel op het forum. Ik las dat er eens per maand een NLse avond is in cafe Brussels. Loopt dat nog? Lijkt me leuk om een keer te komen kijken. Ben er al vrij regelmatig geweest. Heerlijk om zo nu en dan Belgische biertjes te kunnen drinken. Of van die heerlijke patatten te kunnen eten! Onze Australische vrienden zijn ook enorm enthousiast over Brussels. Begrijpelijk, want bier als belgisch bier, dat kennuh zuh eg nieh brouwuh in het koninginneland. Nou, als het nog loopt dan kom ik 5 mei een biertje meedrinken!
Tot dan!  :later:
Annemiek (amoz)
[/quote]

Allewel, als gij een pintje gaat pakken in de belgische pub, dan hou ik die datum ook vrij. dus motte er gen gekke dingen tussenkomen dan kom ik ok.

tot dan he.

Haije Wah Rob
 
Awel, als gullie dan een pintje gaat pakken in de belgische pub, dan maok ik da'k ik er ook bij gaon zijn he?!  :up:

cheers ! :drink:

Ingrid.
 
Ik heb de indruk dat het een brabantse aangelegenheid gaat worden ... of zijn het Hollanders die Vlaams trachten te spellen  :think: ...

(Ikzelf ben een trotse twentse, by the way).
 
[quote author=amoz link=topic=1525.msg13177#msg13177 date=1113866741]
Ik heb de indruk dat het een brabantse aangelegenheid gaat worden ... of zijn het Hollanders die Vlaams trachten te spellen  :think: ...

[/quote]

Whahaha ! Yes en no ! Ik ben geboren in Zuid-Holland in Pijnacker maar getogen in Brabant in Roosendaal. En awel.. we zittum daor zo vlak bij de grens dat ik dacht dat wij de reserve Belgen zijn he?!  :wink:
 
[quote author=amoz link=topic=1525.msg13177#msg13177 date=1113866741]
Ik heb de indruk dat het een brabantse aangelegenheid gaat worden ... of zijn het Hollanders die Vlaams trachten te spellen  :think: ...

(Ikzelf ben een trotse twentse, by the way).
[/quote]

neuh, was een mix van nederlands, vlaams en limburgs. ben een rasechte limburger. :evil:
 
[quote author=amoz link=topic=1525.msg13177#msg13177 date=1113866741]
Ikzelf ben een trotse twentse, by the way).
[/quote]

:eek:fftopic:

En dat zijn de beste , sorry moest ff.
 
Bacchus, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor :)
Je mag best eerlijk zijn  :-D :-D :-D :-D :-D
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=1525.msg13247#msg13247 date=1113915530]
Ahum :angry1:,
Rob wat zeggen wij als landgenoten hierop!
[/quote]

"Het is een kwestie van geduld tot heel holland (en australie) limburgs lult"

:cool:
 
[quote author=Bacchus link=topic=1525.msg13216#msg13216 date=1113903917]
[quote author=amoz link=topic=1525.msg13177#msg13177 date=1113866741]
Ikzelf ben een trotse twentse, by the way).
[/quote]

:eek:fftopic:

En dat zijn de beste , sorry moest ff.
[/quote]


Wat kriengn wie noe dan?  :unsure:
Ben niet zo thuis in forumtaal, limbo, vlaams of brabo, maar begrijp ik goed dat ik zojuist een reprimande heb gekregen van de global moderator? Is dat errug?  :-o
 
Haha! Zie net dat Bacchus oet Riessen kompt! Mien Moooooo ock. Van de boerderie zelfs. Good folk!
 
[quote author=amoz link=topic=1525.msg13328#msg13328 date=1113953326]
Haha! Zie net dat Bacchus oet Riessen kompt! Mien Moooooo ock. Van de boerderie zelfs. Good folk!
[/quote]

Dat off topic was voor mij zelf bedoeld.

Moest alleen ff aangeven dat de twentenaren natuurlijk wel de beste zijn.  :evil:
 
[quote author=Bacchus link=topic=1525.msg13399#msg13399 date=1114010776]
[quote author=amoz link=topic=1525.msg13328#msg13328 date=1113953326]
Haha! Zie net dat Bacchus oet Riessen kompt! Mien Moooooo ock. Van de boerderie zelfs. Good folk!
[/quote]

Dat off topic was voor mij zelf bedoeld.

Moest alleen ff aangeven dat de twentenaren natuurlijk wel de beste zijn.  :evil:
[/quote]

En zo te lezen ook zeer bescheiden.  ;-)
 
[quote author=Maluka link=topic=1525.msg13454#msg13454 date=1114076336]
Amoz, je trekt me de woorden uit de mond :)
[/quote]

Ock trots twent, Maluka?
 
Back
Top