Belgische verhuizer of verscheper

AnSteveTomas

XPdite Sponsor
Ik zou graag te weten komen welke verhuisfirma of verscheper Belgen vóór ons gebruikt hebben en wat zijn de ervaringen?
Ik kan naar het voorbeeld van Online shipping geen gelijkaardige tegenpool vinden in de Antwerpse haven. Op de website van online shipping, en dan Australia Express Line, wordt als groupage delivery depot ook Antwerpen genoemd. Heeft iemand hier ervaring mee?
Wij nemen maar een 2m³ mee.
Help!

An
 
heb je die allround al geprobeerd van mij? ze regelen het zelfs vanuit spanje... ik weet niet of ze 2m3 doen, maar je kan het proberen!
 
Yep, ik heb bij hen ook een offerte gevraagd.
In totaal heb ik een stuk of 10 bedrijven aangeschreven, waarvan 2 Nederlandse. Nog van niemand een antwoord gekregen, ik denk niet dat ze staan te springen om maar 2m³ te verhuizen.

An
 
Hmm heb inmiddels bijna 2 maand geleden 7 verhuisbedrijven aangeschreven en van maar 1 reactie gehad (en dan nog wel met een hele hoge prijs nl totale kosten voor 5 m3 2300,- euro.). Momenteel zit er geen vooruitgang in de visum procedure (moet eerst maar eens wat knopen doorhakken) dus ik heb niet zo'n haast meer maar ik weet wel bij welke bedrijven ik straks niet moet zijn. 

Van Inge kreeg ik de tip om je spullen via www.baggage.nl te versturen, dit is vanuit NL voor een beperkte hoeveelheid de goedkoopste oplossing indien je het met het vliegtuig verzend ook nog goed te betalen en lekker snel.

Ik weet niet of zoiets ook in Belgie bestaat....in elk geval veel succes!

Chantal
 
Die world baggage service ziet er vrij interessant uit. Beetje vergelijkbaar met online shipping?
Ik probeer iets gelijkaardigs in België te vinden maar tot nu toe heb ik nog niets gevonden. Particulier verschepen moet bij ons toch ook mogelijk zijn. Of zou het aan mijn zoekkwaliteiten liggen...??  :roll:
Ik geef niet op hoor!

Ander alternatief is per post opsturen. De Nederlandse post is beduidend goedkoper dan de Belgische. Maar moet je dan geen Nederlands afzenderadres hebben om te kunnen versturen vanuit Nederland?

An
 
Ander alternatief is per post opsturen. De Nederlandse post is beduidend goedkoper dan de Belgische. Maar moet je dan geen Nederlands afzenderadres hebben om te kunnen versturen vanuit Nederland?

Heb je geen fam/vrienden in NL zitten waarvan je het adres mag gebruiken?
 
Back
Top