Bellen van Australie naar Nederland on mobile

Suzanne

New Member
Hallo iedereen,

Ik laat me weer even zien op het forum na een jaar!

Ik ben aan het uitzoeken wat de goedkoopste manier is om van Australie naar Nederland te bellen op een mobiele telefoon.
Het afgelopen jaar heb ik het merendeel via Skype gedaan.
Onlangs ben ik verhuisd en het internet in mijn area heeft niet zo'n geode ontvangst als ik eerst had. De kwaliteit van Skype is zwaar achteruit gegaan...

Nu blijkt dat je via je huistelefoon redelijk goedkoop kan bellen maar die hebben we niet..

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met bellen naar Nederland on the mobile...
Of andere nuttige tips hebben??

Cheers
 
Ik bel al jaren met Voipbuster, nooit geskyped.
Bij Voipbuster koop je wat credit, dan kan je de eerste tijd gratis bellen. Pas na eeen maand of 3 ga je je credit gebruiken om goedkoop te bellen.
Op het moment bel ik via een app op mijn Iphone. Daar voor liet ik Voipbuster mijn huistelefoon terug bellen.

Bart
 
Ik bel al jaren met Voipbuster, nooit geskyped.
Bij Voipbuster koop je wat credit, dan kan je de eerste tijd gratis bellen. Pas na eeen maand of 3 ga je je credit gebruiken om goedkoop te bellen.
Op het moment bel ik via een app op mijn Iphone. Daar voor liet ik Voipbuster mijn huistelefoon terug bellen.

Bart

Welke app gebruik je dan?


Wij gebruiken altijd de app Truphone, zelfde principe, geld met CC betalen en vervolgens kun goedkoop bellen.
 
Welke app gebruik je dan?


Wij gebruiken altijd de app Truphone, zelfde principe, geld met CC betalen en vervolgens kun goedkoop bellen.
De app heet MobileVOIP, zit gekoppeld aan mijn Voipbuster account.

Bart
 
Back
Top