ben ik de enige???????????????????

Status
Not open for further replies.

tijtje

New Member
okee al veel gelezen op deze site maar k'ben nog niemand tegengekomen die net als mij maar heel weinig kennis van de engelse taal had/hebt [2 jaar LTS]en toch de ielts test hebt gedaan
Wij moeten alle procedures nog doorlopen maar ik zou haast aan alles al niet beginnen omdat ik zo tegen de test opzie[dom he?]
Voor alles kan je bureaus enz.inschakelen maar dit zal je toch zelf moeten doen
Kan iemand mij vertellen wat ik dan eventueel kan/moet verwachten
ik ben natuurlijk wel van plan om eerst een cursus engels te gaan volgen maar ik heb geen idee hoe hoog de vereiste zijn van de engelse taal
'K zou heel graag wat ervaringen horen
alvast bedankt


Bacchus: Er lopen diverse draadjes over de IELTS, het is ten behoeve van het overzicht beter om deze draadjes verder te gaan.
Middels de search en het zoekwoord IELTS zul je vele resultaten vinden, succes.
 
Je kunt proefexamens bestellen, en dan kun je ervaren hoe hoog je niveau ligt.
En dan heb je wellicht minder stress, of juist meer  :-o

Uiteindelijk komt alles goed.

:up:
 
De vriendin van Bear (Muis heet ze hier) heeft wel de IELTS gedaan. Ze heeft em niet gehaald en ze hebben besloten om een second installment te betalen. Dat is een bedrag waarmee je de IELTS test af kunt kopen, maar je zult dan wel een speciale engelse cursus moeten doen in Australie. Die second installment is ook niet goedkoop! Omgerekend zal het denk ik uitkomen rond de 800 euro (als het niet meer is, want het preciese bedrag weet ik niet).
Heeft je man ook moeite met engels? De hoofdaanvrager moet de IELTS namelijk wel halen (voor zover ik weet). Als je voor lezen, spreken, schrijven en luisteren een 5 haalt (op alle vlakken dus een 5 en niet gemiddeld een 5) krijg je 15 punten voor het visum. Haal je op alle vlakken een 6, krijg je 20 punten.
 
Er zijn op dit forum ook heel veel handige (IELTS related) oefensites te vinden :up: weet even niet welk draadje (moderator? :)) Doe anders even een search op "IELTS oefen"...dan kom je vast al wat bruikbaars tegen. En gewoon heel veel oefenen, praten, lezen, luisteren...komt inderaad allemaal goed!

Succes
Syl
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top