Ben je gekozen?

KarolineLawo

XPdite Sponsor
Hallo

Ik zou het fijn vinden (en anderen vast ook) als je laat weten of je gekozen bent om een 189 visum aan te vragen.
Laat even weten wanneer je je EOI hebt gesubmit en met hoeveel punten je gekozen bent. Zo krijgen we een (sneller) beter beeld en weten we of en hoelang we nog zouden moeten wachten!

Alvast bedankt!

Zijn er uberhaupt 189 mensen op het forum behalve jullie? :)

Als je het niet vraagt weet je het niet ;)

En wie weet komt één van de meelezers naar voren door deze oproep (ik zie nu bijvoorbeeld 12 guests en 4 leden online) Zal wellicht tussen die 12 ook nog een 189-er zitten ;)

• Like
Reactions: FOL
What the h$ll is een 189 visum
Ken er veel maar deze is me effe ontgaan.

Jack>:D

Afterbang; tuurlijk moet je het vragen! Ben juist benieuwd of er meer 189ers zijn :)
Jack: het 189 visum is nieuw sinds 1 juli en vervangt (met name) het oude 175. (skilled indepent, permanent zonder sponsorship).

Ben er zeker van dat er nog zeker eentje voor een 189 visum op het forum zit!
Ik hoopte inderdaad dat er zich nog anderen zouden kunnen melden. Die reports van skillselect vind ik niet heel erg waardevol want de ene grafiek sprak de andere tegen enzo. Daarom hoopte ik dat ik hier meer duidelijkheid zou krijgen, maar voor mij is het dus niet meer nodig! Hopelijk heeft iemand anders er nog wat aan.
(en anderen leren dan weer iets bij over de verschillende visa!) Wat een topic:D

Same here. Niet negatief bedoelt maar het thuisfront zit toch vaak net iets anders in de wedstrijd ;)

Gefeliciteerd!!

Zijn wij nu zeker de enige die aan het wachten zijn...
Volgende maand zijn wij aan de beurt :up:

No worries, er zijn nog genoeg wachten ;)
* verkoop huis
* afmaken studie
* sparen
* totdat het vliegtuig eindelijk gaat vertrekken
* na je eoi goedkeuring is het wachten op de co
* na de co is het weer wachten op je visum

Emigreren en geen geduld, het gaat eigenlijk net samen ;)

Eeeeeeehhhhhh, dat verhaal over je huis.... dat herken ik ergens van!
drunken_smilie.gif

Yep, moet bijna soort Hotel zijn. Je checked in en that's it. Als ik dan kijk in welke staat wij het huis kochten en hoe het nu al is... En dit jaar nog wordt..

Maar ja, we hebben het er voor over. Sta er niet veel bij stil. Is gewoon werk wat je moet doen om in OZ te geraken. Net als een IELTS, een assessment enz.

Back