Ben op zoek naar iemand die naar Australie is geemigreerd

wieke

New Member
Hallo,
ik ben nieuw hier. Ik heb me aangemeld in de hoop dat jullie mij kunnen helpen met de zoektocht naar een oude vriendin van mij die 3/4 jaar geleden is geemigreerd naar Australie. In het begin heb ik nog wel contact met haar gehad via de mail, maar het e-mailadres is niet meer in gebruik. Ik heb ook een adres van haar gehad, maar die ben ik kwijt. Ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken. Heb van verschillende mensen de tip gekregen om het bij de Nederlandse Ambassade in Australie te proberen, maar ik weet niet wie ik daarvoor moet benaderen en hoe. Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen.
M.v.g. Wieke

Als ze een typisch NLse naam heeft is ze misschien wel makkelijk te vinden in het telefoonboek: www.whitepages.com.au
Succes!

Hi Wieke

Weet je nog waar (welke staat) ze zich gevestigd heeft? 

http://www.netherlands.org.au/pages/page10_en.asp Dit is het nummer van de Consul in Brisbane (via deze pagina kun je ook the consulates van andere staten bekijken. Maar ik denk niet dat de ambassade of consulate dit soort informatie doorgeeft i.v.m. privacy wet?? kan het mis hebben hoor.

Succes met je speurtocht in ieder geval.
Syl

Ik weet dus niet meer in welke staat ze is gaan wonen. Ze is toen bij familie ingetrokken en ik weet niet hoe zij heten. Ik heb al gezocht op haar achternaam, maar dan komen er in elke staat best wel wat van voor. En ik heb ook al contact gezocht met consulaten van verschillende staten, maar daar kreeg ik te horen dat ik contact moest opnemen met de ambassade in Den Haag, en dat de kans klein is dat ze haar kunnen vinden. En het kost ook nog dik 100 Euro. Nou ja in ieder geval bedankt!
Groetjes, Wieke

Misschien kan je hier wat mee (e-mailadreszoekeer)

http://www.voelspriet.nl/persoon/achternaam/stap3email.htm

Ik heb het wel eens geprobeerd, maar zonder resultaat.

Helaas zul je geen kans hebben bij de consulaten. Ook niet bij de ambassade, vroeger kon je je naam en adres inschrijven bij het consulaat maar dat is al jaren niet meer het geval.
groeten
Jan H., Melbourne,  ik woon hier sinds lange tijd.

Hoi
Misschien een idee om familie van haar te zoeken die hier in NL woonzaam zijn. Die weten waarschijnlijk wel waar ze woont. Gewoon mensen bellen met zelfde achternaam. Met een beetje pech moet je er een paar hondert afbellen. Welicht heb je geluk en zijn het er misschien tientallen. Dagje bellen en je weet genoeg....... Of denk ik nou te simpel :?
Dat is toch zo gebeurd. 2 zinetjes..
Goeiedag met Wieke. Ik ben opzoek naar die en die, Zij is dan en dan naar AUS is geemigreerd......

Back