berg kopen in queensland

Sas

New Member
Hai
iemand ervaring met een berg kopen in Oz?We hoorde al dat de meeste bergen niet te koop zijn omdat ze vd staat zijn of je mag ze wel kopen maar geen huis op bouwen.

Geen idee waar je zulke dingen kan opzoeken dus mocht iemand een idee hebben???

groetjes Sas
 
ik weet dat de ouders van mij vriend een berg hebben! ze willen die verkopen maar mijn vriend wil hem zelf overnemen om daar boven op de top zn (ons) huis te bouwen!
ik kan evt. voor je navragen hoe dat gaat en geregelt moet worden!
maar dan moet je geen haast hebben wat ik vertrek over 4 weken naar Oz. en dan kan  ik t pas navragen!
 
Dat lijkt me nou geweldig.

Ik wil ook een berg! Maar niet zo'n hele hoge hoor.
Of een eiland, lijkt me ook wel wat.  Een eiland met 2 bergen.
Hmm dromen mag toch....  :-D
 
Hai,hai.

nee we hebben geen haast met een berg te kopen maar het liefst willen we een berg in Qld.
Alle info is natuurlijk welkom want we hebben eigenlijk geen idee hoe dat werkt hier.
Enig idee wat de prijzen zijn van een berg?Weet wel dat er veel boeren zijn die een berg hebben bij hun stuk land er er niks aan hebben.Wij zijn dus ook al het een en ander aan info aan het uitpluizen.

Ps.nee eilandje lijkt ons niks wij zitten liever hoog en droog.

Groetjes Sas
 
Hoi,

Ook ik ben wel geinteresseerd in enige info over de aanschaf van een berg (klinkt echt wel grappig - wilt u een huis of een boot? Neeee, doet u mij maar een berg  :-D :-D).

Mijn man en ik zijn tijdens onze vakantie door plaatsjes als Maleny etc. gereden en daar wonen mensen dus echt op een heuvel/berg en hun tuin is nog eens twee heuvels erbij of zo. Kijk, dan kan je tenminste spreken over een beetje 'leefruimte'.

Dus mocht er info zijn, please let me know!

Hgr, Jeanine
 
Back
Top