Beroep?

jean

New Member
Op dit moment ben ik Hoofd T.D. (al 12,5 jaar).
Weet iemand of dit mijn kans vergroot op een visum (permanent?)
Zijn er veel technici gevraagd in Australie?
Als iemand ervaring heeft met emigreren zou die dan mij wegwijs willen maken?
Wij hebben twee kinderen ( 6 en 8 jaar) heeft hier iem. ervaring mee (natuurlijk op emigratie gebied)
Alvast bedankt
Jean
 
Hoi
We zitten gelukkig voor de wind wat betreft technici. Ze kunnen er niet genoeg van krijgen daar in Oz :up:
Kijk maar eens op http://jobs.careerone.com.au en dan zoeken op Techician. Dan zegt ie Found 765 jobs :roll: O.k. dan moet je nog wel de gevallen uitzoeken die relevant zijn en ook in de regio waar je wilt wonen. Maar er blijft altijd wel genoeg over. Ik zoek nu al zo'n enkelen maanden geregeld op de site. "electronins technician" In de Omgeving Adelaide. Ik vindt altijd wel 2 of 3 echte relevanten functies. En Zeker 10 anderen waar ik op zou kunnen solliciteren. Maar die dan maar voor 60 a 80% in mijn vak richting komen. Ik hoop dat het volgend jaar nog zo is.
Wat betreft je kans op een visum. Als eerste moet je bekijken of je beroep op de SOL en/ of MODL lijst staat. De url van deze lijsten weet ik nie precies. Maar er zijn al genoeg topics over gebruik anders de search knop even. En vooral het "Skilled Visa" gedeelten door spitten dan word je al een stuk wijzer over hoe en wat.
Succes :up:
 
Back
Top