beroep?

de vonkies

New Member
weet iemand of het een erg groot probleem is als je voor een bepaald beroep een visum wilt gaan aanvragen en zeg maar een kleine 15 jaar niet meer in dat beroep werkt?
Cindy :oops:
 
Helaas is dat een redelijk groot probleem  :| hier alvast wat leesvoer:
index.php


succes
Syl :up:

sorry, ging even wat mis met mijn "lees voer" link, maar als je even een search doet op werk ervaring kom je de nodige antwoorden tegen.
 
Hai.
Nee ik denk ook niet dat je dan een visum kan aanvragen.
Mijn man heeft eerst het werk weer voor een jaar weer opgepakt want hij had een andere baan en heeft toen een visa aangevraagd na dat jaar.De werkervaring had hij nl al want hij had al een aantal jaar voor hetzelfde bedrijf gewerkt maar was voor een paar jaar wat anders wezen doen.

Succes ermee.
Sas
 
:-( ohoh !!!
Nouja we maken er wel wat van en bovendien is manlief ook wel wel weer bezig met zijnoude beroep op te pakken, hij doet voor zijn huidige werkgever ook zo nu en dan wel een klus in zijn oude beroep maar niet echt dagelijks meer dus we gaan wel eens even kijken hoe en wat we dat kunnen oplossen.
in ieder geval bedankt!
Cindy
 
@ the vonkies

Als je op je beroep wil gaan heb je minimaal een jaar recente werkervaring nodig,(en diploma's)
Maar wat is dan zijn nieuwe beroep , staat dat niet op de sol lijst ?
dan kun je gewoon op dat beroep gaan?

Groetjes Johan
 
[quote author=damhooligan link=topic=3401.msg40571#msg40571 date=1134582386]
@ the vonkies

Als je op je beroep wil gaan heb je minimaal een jaar recente werkervaring nodig,
[/quote]

Ik meen dat dit niet de hele regel is die het moet wezen.
Ze hebben mij wijsgemaakt dat.
Je moet het laatste jaar gewerkt hebben ,in het beroep dat je opgeeft aan de TRA, uit de laatste 18 maanden. (dus 18 maanden geleden was je ook al in dit vak )
Nog beter is als je kunt aantonen dat je uit de laatste 4 jaar, 3 jaar gewerkt op het beroep wat je opgeeft aan de TRA.

Maar als je na zoveel jaren  "het"  beroep/werk  niet hebt uitgeoefend maar toch na 1 jaar ervaring een visum krijgt dan is het natuurlijk prima zo.

Ben er wel voorzichtig mee en zoek de regels uit tot op de bodem om jezelf goed te kunnen voorbereiden en tranen te voorkomen.

Groeten,

Outback Jack :evil: 
 
Back
Top