Berrie en Paul: de reis zit er bijna op; Auto te koop in Darwin!

Berrie

New Member
Hallo allemaal!

Onze reis door Australië zit er al bijna weer op, en daarom is het al bijna tijd om onze auto te verkopen! Het gaat om een Holden Apollo SLX '93, kleur wit. De auto heeft geen problemen en rijdt prima (heeft ons al vanaf Perth naar Sydney naar Cairns gereden). Vanaf 10 juli zijn wij in Darwin, waar we hem van de hand willen doen.

We bieden hem aan voor AUS$2500,-. De prijs is zo laag omdat er een deuk zit in de achterkant (Dat ziet er niet mooi uit maar heeft geen invloed op de auto), en omdat het een West Australische auto is dus hij moet geregistreerd worden als een Northern Territory auto.

De auto komt met een grote kampeeruitrusting (tent dan 3 weken oud (4pers., maar beter als ruime 2pers.), gasstel met gasfles, zelfopblazende luchtmatrassen, laken, stoelen, tafel, servies, kookpan en pot, bestek, opslagruimte in 2 grote dozen met daarin allerlei extra's (opwindbaar licht voor geen stroom, elektrisch licht voor stroom), toaster, waterkoker, Monopoly...). Het enige wat je zelf nog aan moet schaffen is slaapzak(ken) en kussens (vanwege hygienische redenen doen we die er niet bij). We hebben ook een nieuwe CD/MP3 set laten installeren (daar kun je dus een Ipod of andere MP3 speler op aansluiten).

Lijkt het je wat, of ken je iemand voor wie het wat is, stuur me dan een mailtje op berrie.j@gmail.com, en dan proberen we zo gauw mogelijk te reageren (niet altijd onmiddelijk want we moeten nog van Cairns naar Darwin rijden).

De auto kwam afgelopen week terug van de garage, waar hij gecheckt is en de paar dingen die mis waren zijn nu gerepareerd.

De Holden Apollo is een Toyota Camry verkocht door Holden, en heel erg veel voorkomend in Australië wat het makkelijk maakt om aan een tweedehands onderdeel te komen (zowel Holden als Toyota onderdelen passen erop).

100_0899.jpg

PS. Misschien dat ik dit in het verkeerde topic heb gepost, maar ik weet nog dat toen ik naar Australie ging ik al voor ik op weg ging keek of er auto's te koop waren, en het zou erg leuk zijn als onze vertrouwde auto zo naar de volgende Nederlandse backpacker gaat! Dus, als het verplaatst moet worden, dan sorry!

Back