Berrie stelt zich voor!

Berrie

New Member
Hallo allemaal!
Ik heb de afgelopen paar weken hier en daar al iets gelezen op dit forum, en heb nu besloten om me te registreren (dat heb ik dus net gedaan  :cool: )
Ik ben Berrie, uit het Noorden van Nederland. Ik heb kennissen in Perth, die ongeveer eens in de 4 jaar overkomen en dat heeft mijn ouders enthousiast gemaakt om volgend jaar in de zomervakantie ook eens die kant op te gaan.
Ik ben nu nog 16, wordt volgende maand 17 en ben dus volgend jaar 18, en ik zou graag een jaar blijven in Australië na die vakantie om er eerst te werken en vervolgens te reizen. Niet echt emigreren dus, maar toch; die kant op!
Het is allemaal nog in een pril stadium, maar laat ik het beste er maar van hopen!
Omdat ik er allemaal nog heel erg weinig van af weet dacht ik dat het nuttig zou zijn om hier wat rond te spitten enzo!
Tot gauw!
Berrie  :-D

Hoi Berrie,

Welkom op het forum, gebruik de search button voor info. Je zult genoeg vinden.
Een jaar Australie zal een ervaring zijn om nooit te vergeten! En wie weet zien we je daarna weer terug op het forum met emigratieplannen :-D

Heel veel succes!
Lin

Hoi Berrie! Welkom vanuit Perth!
Go for it! Nu kan het, ik zou de kans zeker niet laten liggen!
Gr. Marina

Hoi Berry,

Ik zou zo zeggen succes, opzich zal het erg makkelijk voor je zijn om een working holiday visum te krijgen, is ook niet zo heel duur, alleem moet je ervoor zorgen dat je kan aantonen dat je voldoende geld op de bank hebt staan om een jaar te kunnen overleven. Zoals gezegd er is voldoende info hier te vinden, en al snel zal de Search button je beste vriend zijn.  :up:

Suc6 en veel lees plezier. :wink:
Gr.Koen

Hoi Berrie,
van harte welkom op het forum. Je kan vast je vragen kwijt hier, want er zijn genoeg mensen op dit forum die net als jij een jaar door australie trekken of dit gedaan hebben. Samen met hen kan je dan ervaringen uitwisselen en obstakels uit de weg ruimen. Succes met je plannen en we zullen je nog wel tegen komen hier.

groetjes Astrid  :fish:

Hi Berrie, over pril gesproken... nou ja lekker op tijd begonnen is niet te laat. Wat ga je doen, backpacken? Grtz l&miles

Hoii,

:hi: op dit forum!
Wie weet steken we jou ook wel aan met het australievirus :-D :-D

Liefs Eutrice

Heeee naam genoot :lol:
welkom op het forum :up: :up:
Groetjes Barry :-D

Wat een leuke reacties allemaal! Echt leuk dat er zoveel wordt gereageerd op een voorsteltopic!

Dat wordt dus sparen, maar ik ben ook al een eindje op weg (ook al zal dat wel niet zo heel veel voorstellen met wat ik straks nodig ben... :-o )

*gaat kijken wat ongeveer noodzakelijk is* :p

Hoi Berrie,

Welkom op het forum  :hi:

Nog zo jong (daarom Will Young?), en vol plannen, we wensen je veel succes met je reisplannen.

Groetjes uit het Noorden,
Susan, Mees & Shea

Back