Bestaan er sauna's in Oz?

Maxx

Member
Heeft iemand enig idee of er sauna's bestaan in Oz zoals wij die ook in NL kennen? Ik bedoel dus de sauna accommodaties met zwembaden, whirlpools, Turkse stoombaden etc? Ik heb wat gegoogled maar kan niks vinden:(
 
Kom naar Queensland en je heb bijna het hele jaar een sauna, speciaal in de zomer, vlak voor het regenseizoen begint.
Darwin is ook niet slecht rond de kerstmis tijd.
Gelukkig ben ik ook een sauna liefhebber.
Nee, serieus, ik heb ze hier ook nog niet gezien,
Wel eens gekeken naar een indiaanse zweettent?

groetjes Johan
 
Kom naar Queensland en je heb bijna het hele jaar een sauna, speciaal in de zomer, vlak voor het regenseizoen begint.
Darwin is ook niet slecht rond de kerstmis tijd.
Gelukkig ben ik ook een sauna liefhebber.
Nee, serieus, ik heb ze hier ook nog niet gezien,
Wel eens gekeken naar een indiaanse zweettent?

groetjes Johan

Indianen in Australia...ugh.
Darwin is 1 grote anabole zweet huis.
Kan geen Sauna tegenop.
Feestje buiten rond kerst en nieuw, heerlijk buiten zitten met vrienden en enkele coronas.
Je zweet meer dan je kunt drinken.
Je kunt het pas geloven als je het mee hebt gemaakt.

Daarom heb je de laidback here, je kunt hier niet voluit gaan want dan blijf je drinken ....je moet wel of je gaat neer.

Begin dit jaar had ik 8 deuren afgehangen op 1 dag.
Dit in February , ik had 7 liters water weggedronken.
Oja , als je geen zweet druppels meer vertoont dan heb je een probleem.

Cheers,

Jack :evil:
 
Jeetje het ligt dus niet aan mijn Google capaciteiten dat ik het niet kan vinden. Ik snap natuurlijk wel dat Australie meer dan de helft van het jaar zelf een 'sauna' is (arme Jack en Johan):) maar hier in NSW heb je nog steeds 6 maanden van frisjes weer en dan is zo'n sauna complex toch een zalig iets! Gat in de markt zou je zeggen B).

Suske die gelegenheid in Melbourne ziet er wel leuk uit maar het is nou net de bedoeling om saampjes met manlief te gaan. Zucht.... Ik denk dat ik zelf maar iets ga beginnen... :roll:
 
Maxx, de peninsula hotsprings kan je wel samen met je man doen, maar zoiets als een japans badhuis (wat een andere gelegenheid is en waar de badkleding niet verplicht is) is strikt gescheiden. Hier in Oz zijn ze nog een beetje preuts.
 
Volgens mij is er wel zoiets in Margeret River in WA.
Heb wel eens een advertentie gezien .
 
Maxx, ben je al een sauna complex begonnen? Ik ben er inmiddels wel achter dat we de sauna cultuur die we in Nederland kennen, hier niet gaan vinden.
In Glebe zit een sauna die je kan reserveren voor een uurtje ($31.00), dan zou je dus wel als stel heen kunnen gaan. Ben daar zelf nog niet geweest. Ik teer nog steeds op een sauna dag samen met een goede vriendin toen in juli in Nederland op vakantie was.
 
Maxx, ben je al een sauna complex begonnen? Ik ben er inmiddels wel achter dat we de sauna cultuur die we in Nederland kennen, hier niet gaan vinden.
In Glebe zit een sauna die je kan reserveren voor een uurtje ($31.00), dan zou je dus wel als stel heen kunnen gaan. Ben daar zelf nog niet geweest. Ik teer nog steeds op een sauna dag samen met een goede vriendin toen in juli in Nederland op vakantie was.

Nee ben nog niks begonnen (maar als ik de centen had..:.) haha. Inmiddels heb ik wel gebubbeld in een hotel in Port Stephens (jacuzzi dus). In badkleding uiteraard. Ze zijn hier inderdaad vreselijk preuts! Ik denk dat ik het daarmee moet doen in de winter of inderdaad het sauna dagje bewaren voor de tripjes in Nederland.
 
Back
Top