Beste budget elektrische fiets voor een lange Nederlander?

EmmaX

Member
Ik wil er eentje aanschaffen voor mijn commute van/naar werk. De veloway (bikepath) is wel ideaal in Brisbane, gaat direct van mijn suburb naar de CBD!
Ik heb m'n oude trapfiets nog, maar heeft iemand tips voor een goede kwaliteit e-bike?
Ongeveer $3k maximaal denk ik, liefst goedkoper.
 
Miss Bang had er in Canberra één van het merk Electra, dat is een sub brand van Trek. Beviel haar goed. Zag er meer uit als een Hollandse fiets dan de vaak super sporty MTB’s die je hier vaak als Ebike ziet.
En voordeel van een fiets van Trek ipv onbekend Chinees budget bike is de betere garantie/levering van parts indien nodig.

 
Miss Bang had er in Canberra één van het merk Electra, dat is een sub brand van Trek. Beviel haar goed. Zag er meer uit als een Hollandse fiets dan de vaak super sporty MTB’s die je hier vaak als Ebike ziet.
En voordeel van een fiets van Trek ipv onbekend Chinees budget bike is de betere garantie/levering van parts indien nodig.

Thanks, ik zal het eens bekijken.

Iemand ervaring met de Nederlandse ebikes in Australie? Bv Dutch Cargo Bikes of Lekker Bikes. Gazelle verkoopt helaas geen ebikes meer in Oz.

Ik vind de frame maten trouwens ook zo klein hier. In NL had ik een goede frame maat voor mijn lengte, maar hier zeggen ze bij 45cm al dat het geschikt is tot 1.90m. lengte. ummmm....
 
Back
Top