Betrouwbaar autoverhuurbedrijf?

brumby

Active Member
Kent iemand een betrouwbaar autoverhuurbedrijf in Perth? Liefst niet te duur en de mogelijkheid om kampeerspullen bij te huren. Bij apollo is dit niet mogelijk. Het moet geen nieuwe auto zijn, 2 jaar geleden 8000 km met oude Ford falcon gereden en buiten kapot slot deur nooit problemen gehad. Wicked campers is blijkbaar niet betrouwbaar, al veel slechte commentaar over gelezen.
 
Zoeken jullie een auto of kampeerbusje?

Wicked heeft nu ook nieuwe auto's in hun vloot, die zijn wel betrouwbaar. Hun oude busjes inderdaad zeker niet.

Wat voor kampeerspullen wil je erbij huren? Je kunt ook heel goedkoop een auto huren zoals bij Bayswater (http://www.bayswatercarrental.com.au/no-birds) en de kampeerspullen kopen, zijn niet duur bij bijv. de K-mart of Target.
 
We zouden eventueel tent en slaapzakken vanuit Belgie meebrengen. Wat we graag zouden huren: kookpotten, bestek, vuurtje, koelbox, ... Liefst een grote auto, zijn met 4. Camper is te duur :)
 
Als je echt betrouwbaar wilt en met spullen erbij. Travelcar.com.au.
Marion zit in Perth, say Hi to here ;)

En nee, heb geen aandelen maar al wel 4x bij ze gehuurd.
 
Ik vraag het me inderdaad af of het niet goedkoper is om zelf de kampeerspullen te kopen. Even rekensommetje maken dus :)
 
Bij de site die afterbang doorgaf zitten kampeerspullen bij in de prijs inbegrepen. Hebben offerte aangevraagd, ben benieuwd...
 
We zouden eventueel tent en slaapzakken vanuit Belgie meebrengen. Wat we graag zouden huren: kookpotten, bestek, vuurtje, koelbox, ... Liefst een grote auto, zijn met 4. Camper is te duur :)

Stove met 2 pitjes: $50
Gasfles: $30 (of een koffer stove met 1 pitje en van die gas canisters: $20)
Bestek: $10
Koelbox: $30
Pannen: $10

Niet echt duur dus... Er zijn genoeg lokale verhuurbedrijven in Perth, wat heb je zelf gevonden verder? Apollo, Britz en Maui zijn de duurste, zeker geen budget optie!
 
Northside Rentals in Balcatta.
Wij hebben daar een 4WD gehuurd en de prijs viel ons (7 jaar geleden) mee.
We hadden onze eigen kampeer spullen inclsief tent meegenomen. Alleen hebben bij Ranger toen, om de hoek een gas pitje en gas flesje gekocht.
 
Kims, die zijn idd te duur. We hebben een offerte via WTC van apollo, goedkoper dan we zelf zouden boeken, maar die konden geen kampeergerief voorzien. We hebben ook nog Autobarn, die zit vrij goed van prijs. Voor de rest nog niet veel gevonden, prijs autohuur op zichzelf valt nog mee, maar prijzen verzekering rijzen soms de pan uit. Hebben jullie max verzekering genomen (incl banden, ruiten)?
 
Wilsil, thanks! Heb website eens bekeken, prijzen zijn niet slecht, maar er is maar 100 km per dag bij de prijs inbegrepen (gaan we ruim over) en je kan je niet verzekeren voor schade aan banden of ruit. Komt uiteindelijk toch duurder uit.
 
Wij hadden een reisverzekering vanuit belgie om de eerste maand verzekerd te zijn. Daar zat een verzekering bij voor de huurauto. We hebben dus die extra huurautoverzekering bij de autoberhuurder niet genomen die inderdaad erg duur was. Mss even kijken dat jullie niet dubbel verzekerd zijn?
 
Wij hadden een reisverzekering vanuit belgie om de eerste maand verzekerd te zijn.
Ik lees allemaal mensen die zich met Ooms verzekeren voor de eerste weken, maar jullie dus gewoon met je reisverzekering? Vroeg me al af of dat niet kon.
 
Weet dat Autobarn crap is (tenminste dat is mijn ervaring) Heeft ons echt veel tijd en ellende gekost indertijd.

Travelcar is niet de aller-aller-goedkoopste denk ik maar wel alles erbij en als je de auto ophaalt kun je ook vaak wel even shoppen bij ze in het magazijn en zaken uit de voorraad halen die je nodig hebt (een extra slaapzak of wat meer bestek of iets dergelijks) als je het even vraagt.

Ruitschade zit er bij in. Ook banden is geen enkel probleem, en je mag met elke auto van ze op gravel roads rijden zonder dat je uit de verzekering buitengesloten wordt. Dit is bij veel bedrijven niet toegestaan of 100% eigen risico.

Maar snuffel zelf even rond, wie weet heb je voor jouw situatie nog wel betere oplossingen :)
 
Wel, ik denk dat travelcar ons tot hiertoe het meeste aanspreekt. Ik heb nog een mail gestuurd naar hen ivm schade ruit en banden, maar nu weet ik het van jou al. Als dat bij in de prijs zit zijn ze zeker niet duur. Er zit zelfs 1 transfer van of naar de luchthaven bij inbegrepen! Ze hebben ook onze mail erg snel beantwoord, wat ook niet altijd vanzelfsprekend is. Ik denk dat we niet beter gaan vinden. Nog eens bedankt voor de tip.
 
Wij belgen hebben geen ooms en mogen ons niet bij de nederlandse ooms verzekeren...
Daarom moesten we wel iets anders verzinnen. Was wel wat zoekwerk om de juiste te vinden.
 
Wij wonen hier nu bijna 7 jaar en hebben nog geen enkele ruit schade gehad.
En we gaan off the road met onze 4WD.
 
Wij wonen hier nu bijna 7 jaar en hebben nog geen enkele ruit schade gehad. En we gaan off the road met onze 4WD.

Idem, daarnaast is een nieuwe ruit niet gek duur. En het laten plakken van een band is ook niet duur mits je hem niet aan gort rijdt...
 


OFX
Back
Top