Betrouwbare autodealer in Perth!?

Roel

New Member
He Mensen,

Wij komen op 9 januari aan in Perth en willen daar graag een goede auto kopen (we moeten ongeveer het hele land rond  :lol:). Weet iemand ergens een betrouwbare autohandelaar in Perth of directe omgeving?

Alvast hartstikke bedankt voor jullie reacties!

Roel en Ilse
:tent:

Roel,

De vraag is even of je een zo goedkoop mogelijke dealer zoekt, of gewoon een garage. Het bulkt van de dealers in en rondom Perth.

Misschien een idee om eens te kijken op de volgende site:

www.carsales.com.au

Succes!

M.vr.gr.

Perthpete.

Wij hebben in Kenwick (met de trein te bereiken van het station Perth) onze auto gekocht, toen we een jaar of 6 geleden in Australie waren. Er is daar een bedrijf dat heet NeedaCar. Cees Besten (een Australier met een Rotterdams accent) is de eigenaar van die toko. Hele aardige vent.

Wij hebben destijds een Ford Falcon (hoe kan het ook anders) bij hem gekocht. Hij bood toen aan dat hij de hele auto nog een keer (gratis) zou controleren als we terug zouden komen uit het zuiden (waar we eerste een paar weekjes zijn geweest), voordat we naar het noorden zoudne rijden.

9000 km-tjes mee gereden en gene problemen gehad.

Succes.

Frank

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb die website die jij, Pete, aanraadt al eens bekeken, maar daar werd ik niet echt veel wijzer van. Over die man uit Rotjeknor die jij, Frank, aanraadt heb ik al eerder gelezen. Wellicht dat we eens bij hem langsgaan.

Bedankt voor de tips  :up:

:drive:

Hoi Roel,
Echt betrouwbaar is er niemand maar wij hebben verleden jaar onze auto gekocht bij master mechanicals aan Claytonstreet in Midland. vraag maar even naar Adam en noem mijn naam maar hij kent me nog wel.
Ik weet ook niet wat je zoekt wij hadden een 4wd.
kijk maar eens op onze site www.gertrudenheinedownunder.nl

oh ja zijn nummer is +61892504320

succes

Heine

Back