Bezoek South-Australia

Inclamaki

Member
Hoi iedereen,
In april 2014 komen we met ons gezin voor 3 weken naar SA om ons visum te valideren. We hebben 2 dochters van 10 en 7 jaar. We zouden graag kennismaken met mensen die momenteel in SA wonen , bij voorkeur met kinderen. We reizen van melbourne door naar adelaide of verder (hangt er een beetje van af hoe ver we geraken) en we zouden graag onderweg even halt houden om kennis te maken met andere gezinnen die ook met kinderen geemigreerd zijn. Vooral de kinderen willen graag andere kinderen leren kennen om wat ervaringen uit te wisselen. Wij verhuizen definitief begin 2015 tegen dat het nieuwe schooljaar begint. En we zijn bereid om wat lekkernijen mee te brengen uit Belgie of wat anders (we hebben nu ook albert heyn dus zolang het daar maar te vinden is...)
Groeten Inge
 
Hey Inge,
Je hebt nog Hollandse appeltaart van me tegoed, maar pas als wij daar wonen he! Dat wordt pas nazomer 2014 als alles lukt.
Veel succes met je plannen. Wij hebben een tweeling van ruim 9 (j/m), en je idee voor de kinderen spreekt me wel aan.
 
Hoi, wij zijn in april wel thuis, 2 kids van 7 en 9 (m/j), en we zitten in Seaford. Laat maar weten wanneer je er bent, dan doen we een bakkie.
 
Last edited:
Hey Inge,
Je hebt nog Hollandse appeltaart van me tegoed, maar pas als wij daar wonen he! Dat wordt pas nazomer 2014 als alles lukt.
Veel succes met je plannen. Wij hebben een tweeling van ruim 9 (j/m), en je idee voor de kinderen spreekt me wel aan.
Super! Dan zullen we wel eens afspreken eenmaal wij er definitief zijn !
 
Back
Top