Bezoekje forumleden Perth maart

Catkin

XPdite Sponsor
Lieve mensen uit de omgeving van Perth,

Tussen 4 en 17 Maart ben ik in Perth. Buiten een 3 daags bezoekje aan Rottnest Island heb ik nog niks concreets gepland. Ik ben 2 keer eerder in deze regio geweest dus weet wel een beetje wat ik wil zien. Nog belangrijker vind ik eigenlijk contact met eerder geemigreerden. Nu heb ik al met een paar forumleden afgesproken, maar als er meer mensen zijn die me graag wat over het leven in/ rond Perth willen vertellen hoor ik het graag!
Dus, mocht je het gezellig vinden als ik even langskom, of we ergens een drankje gaan doen: just let me know!
Dank je wel en wie weet tot maart!
 
We hebben niet heel veel te vertellen. Maar een keer meeten is wel leuk :) Even dichterbij de datum zelf naar de planning kijken.

Welke suburb verblijf je?
 
Thanks Fol, gezellig :up: Zie jullie waarschijnlijk sowieso op een vrijdag bij Sacha! Ik begreep dat jullie daar op vrijdag te vinden zijn... Ik verblijf overigens in een hostel in het centrum, maar ga ook een paar suburbs bekijken, om te kijken waar ik eventueel wel zou willen wonen! En iedereen heeft wat toe te voegen;) al is het maar het feit dat ik dan zie welke gezellige mensen allemaal in Perth/ omgeving wonen :D
 
Ik zie je ook vrijdag, maar nog n andere dag n bakkie doen is gezellig. Kan je ook jog n dag rondrijden door suburbs als je wil (wel op t begin van je verblijf anders heb ik geen auto meer). Of heb je zelf n huurauto?
 
Hey Gwen! Dat zou super zijn. Ik heb geen huur auto en daarnaast is het ook gezelliger met z'n tweeën! Ga nu werken, maar stuur je dit weekend wel even een persoonlijk berichtje :). Thanks. En gezellig :up:
 


OFX
Back
Top