Bianca en Stephan present!

Bianca

New Member
Hallo allemaal,

Om te beginnen, wat een super forum is dit! In een week tijd zijn wij al zoveel wijzer geworden en onze plannen om daadwerkelijk te emigreren naar Australie nemen steeds serieuzere vormen aan...

Wij, Stephan en Bianca (29 en 27 jaar oud), wonen nog in Amsterdam, allebei een leuke baan, maar toch die prikkel om onze toekomst in Australie op te bouwen, wie weet gaat het zomaar eens lukken!

Alvast bedankt voor al mijn vragen die door jullie allemaal beantwoord zijn en worden en succes  :up: voor iedereen die in hetzelfde spannnende traject zit als wij!

Groeten!

Dag Bianca,

:hi: op het gezellige en informatieve forum :up:.
Heel veel succes met jullie plannen.

Gr. Mel :cool:

Welkom en veel plezier op het forum! Als je iets nodig hebt of wil weten, zeg je het maar!
Groetjes,
Sara

Gezien het feit dat ik ook zo een warm welkom kreeg, vind ik dat ik deze trend ook even moet voortzetten...is wel zo leuk toch!!

Dus bij deze van harte welkom ..... en natuurlijk heel veel succes met jullie emigreerplannen....!!! Gaaf hoor!!!

Groetjes Jackie

Hallo Luitjes.

Van harte   :hi: op het forum.

Veel plezier met het zoeken en spitten voor info.

Gr Ineke   :up:

Bedankt voor het warme onthaal! Voel me al meteen helemaal thuis... Nu nog aan de andere kant van de wereld!

Nu maar weer even verder spitten naar interessante wetenswaardigheden (begint een beetje een obsessie te worden, maar toch!  :lol:)

Groeten, Bianca

Hoi Bianca & Stephan,

Hartelijk welkom op dit gezellige forum!
Ben ook erg nieuwsgierig naar jullie plannen.

Groetjes Lin :bye:

Back