Biertje Doen???

BigJim

New Member
Zoals gepland staat gaan we aanstande vrijdag avond een biertje doen @ the Moon and Sixtpence in Perth.
Verder kan een ieder die wat wil organiseren dat hier in dit topic plaatsen.
Tot ziens in 1 van de vele kroegjes!!
 
JA leuk, ha ha!

geloof dat marielle en kim ook komen, en wellicht shelly. van de rest weet ik het nog niet....

Happy St. Patricks day dan maar....!!!!!!!!!!!!!! :lol: :cool:
 
ja ja ik ben uiteraard ook van de party, hoorde net van Marielle dat ze ook komt en Shelly2 komt misschien.

Tot St Patrick's day dan maar........

Cheers van de harde werkende student.

Jan martijn
 
Hi guys
Uiteraard willen wij er graag bij zijn maar mijn menneke
moet misschien werken en dan wordt het weer te gezellig
en hij moet dan om 5 uur op, rampen scenario.
Ge zult het wel zien.
Groetjes komen we niet dan have fun, doei
 
Gezellig luitjes, ik ben van de partij, Kym moet helaas werken. Ik kan er rond 9-9:30 zijn. Moet wel de volgende dag werken, dus zal het niet zwart nacht maken... Lees net dat Moon & Sixtand tegenover het Belgisch Biercafe zit, die weet ik wel te vinden. See you there.

Greetz, Marielle
 
[size=10pt]Zaterdag 1 april is het weer zo ver, het is de eerste zaterdag van de maand en dus weer genoeg redenen om een drankje te drinken.[/size]

We zullen weer aanwezig zijn vanaf een uurtje of 6 in de [size=10pt]MOON & SIXPENCE [/size] op haystreet, tevens heb ik dan ook meer informatie over de receptie van het nederlandse consulaat op donderdag 6 april met oa. JP Balkenende.

Cheers Jan Martijn
04 29608974
 
Helaas moet ik werken aankomende zaterdag, dus kan er niet bij zijn!! Heel veel plezier in ieder geval!

Groetjes, Marielle
 
Back
Top