Bijna opgelicht....

Jor

XPdite Sponsor
Dit is Nl al langer bekend denk ik...

Vandaag was er een oplichter actief vandaag in Wijnegem, hij probeerde sets potten en pannen vanuit zijn koffer te verkopen, hij kwam zogezegd van een beurs en wou dit demomateriaal niet terug meenemen naar Duitsland waar een filiaal van zijn bedrijf gevestigd is en waarvan hij de directeur is. Zijn afspraak had afgezegd en nu sprak hij mij op straat aan....
Zogezegde waarde: 2x set van 1425 € en extra messenset van 675 € en hij biedt dit aan voor 425 €.
Ben in discussie gegaan en uiteindelijk was het nog 350 € omdat ik bleef zeggen dat ik zijn verhaal ongeloofwaardig vond.
Internet op mijn iPhone geraadpleegd terwijl hij erbij stond en sinds 2004 verhalen op fora over deze praktijk gevonden en hem daarmee geconfronteerd.
Dan nog bleef hij zeggen dat dat kapers waren, maar hij was echt eerlijk.... :);)
Heb toch maar effe de politie van Wijnegem ingelicht...
Een Nederlander met Duitse nummerplaat in België die probeert potten en pannen te verkopen van Zwitserse makelij aan iemand die naar Australië zoekt te vertrekken....
 
Dat is toevallig...
2 weken geleden ben ik aangesproken door een Nl man in een Opel astra met DL platen die ook messen wilde verkopen aan mij.
Waren ook van Zwitsere kwaliteit.
Kwam zogezegd van een beurs af en had dit setje nog over en mocht voor een klein prijsje weg.
Laat je niet verleiden door deze kamperstreken...zijn de oudste trucs uit het boek.
Kost misschien nog geen 10 euro bij elkaar..troep!!
 
  • Like
Reactions: Jor
Dat is toevallig...
2 weken geleden ben ik aangesproken door een Nl man in een Opel astra met DL platen die ook messen wilde verkopen aan mij.
Waren ook van Zwitsere kwaliteit.
Kwam zogezegd van een beurs af en had dit setje nog over en mocht voor een klein prijsje weg.
Laat je niet verleiden door deze kamperstreken...zijn de oudste trucs uit het boek.
Kost misschien nog geen 10 euro bij elkaar..troep!!

Inderdaad!
Deze maand lijkt het merk Springer rossler te zijn, verleden maand ST Moritz AMC, na wat googelen zie je dat ze om de zoveel tijd hun website switchen naar iets anders.....
 
Waar heeft een emigrant nu messen voor nodig?

1. Om in de uitgaven te snijden
2. Om rotzooi klein te maken zodat er meer in de kliko past
3. Om op te gaan messenwerpen op belastingpapieren
4. ...

:):) Hahahaaaheeuhh !!??....stemming_13.gif
 
Back
Top