bijnaaaa back to Brissie

Rob

New Member
voor mij is dit de laatste week in Nederland. druk,druk met de laatste dingetjes regelen en doen voordat ik komende zondag naar Brisbane vertrek. nu zit ik nog met een dikke trui achter de computer en dadelijk in korte broek en T-shirt.
Nog ff en dan gaat het avontuur beginnen, maar eerst afscheidnemen van iedereen. En dat valt niet mee, maar volgende week zie ik mijn vriendin natuurlijk weer.

Succes voor diegene die dit nog moeten doormaken en tot later of tot in sunny Brissie.

cheers

Rob
 
Hi Rob

Goede reis toegewenst vanuit een regenachtig (JAAAAA, eindelijk!! na Maaaaanden) Brisbane. Wie weet ziet het er zelfs wel weer een beetje groen uit als je aankomt! Waar in Brisbane ga jij je vestigen als ik vragen mag?

Groetjes
Syl
 
Syl said:
Hi Rob

Goede reis toegewenst vanuit een regenachtig (JAAAAA, eindelijk!! na Maaaaanden) Brisbane. Wie weet ziet het er zelfs wel weer een beetje groen uit als je aankomt! Waar in Brisbane ga jij je vestigen als ik vragen mag?

Groetjes
Syl

Proficiat Syl met de regen. ik ga me in Holland park vestigen (toevallig).

groeten Rob
 
Wat grappig daar woon ik vlak bij! Vrienden van ons wonen daar (Holland Park dus) en ik kom er zo ongeveer eens in de anderhalve week. Wij wonen zelf in Edens Landing.

enneh....bedankt voor het proficiat. Niets is lekkerder dan in slaap vallen met een plensbui op je "tinnen dakkie" na maaaaanden lang geen drup.

Nogmaals prettige reis, sterkte met de laatste loodjes!
Syl
 
he rob,

veel succes in brissie....we houden contact....jammer dat we nooit aan die biertjes bij cambrinus toegekomen zijn :(

haje wah,

tanja :D
 
titatanja said:
he rob,

veel succes in brissie....we houden contact....jammer dat we nooit aan die biertjes bij cambrinus toegekomen zijn :(

haje wah,

tanja :D

joa, jammer wah.

by the way, Ik ben nu op singapore airlines. wachten op mijn vliegtuig naar Brissie.

groeten Rob
 
Back
Top