bijnaam.

Titi

New Member
hallo alemaasl, mijn bijnaam is titi.
heben jullie ook een bijnaam?
zo ja, welke?
 
Uhm, ik werd op school altijd Gortepap genoemd omdat mijn achternaam Gort is. Gelukkig kunnen ze dat in Australië niet uitspreken dus van die bijnaam ben ik mooi af nu.

Erna
 
Hoi Titi

Mijn bijnaam was altijd Ernie, en het grappige is dat mijn broer Bert heet.
Ernie zou overigens wel makkelijker  uit te spreken zijn voor Australiers dan ERna.

En waarom is jouw bijnaam TITI?

Groetjes ERna
 
Ik word altijd miekje genoemd. Heel af en toe ook wel miekibu en dat komt, omdat ik Malibu heel erg lekker vind en als je miekje en malibu samenvoegt krijg je miekibu.
 
Niet erg origineel, maar mijn bijnaam is en was Tum
of Tummie ( :roll: ja ik weet het, in het Engels gaat
het over een buik/buikje...helaas pindakaas  :grin:)
 
Hoi Titi,

mijn dochtertje noemde, toen ze 1,5 jaar oud was, haar badstoffen konijntje Titi.
Geen idee waarom.

Mijn bijnaam was op de basisschool (lang, lang geleden) was konijn, alweer vanwege
mijn achternaam.

Inge
 
Mijn broer die noemt mij altijd Leisebetje. Ik heet Lisette en mijn doopnaam is Elisabeth. Hij is ook de enige die het doet en dat maakt het best speciaal.
 
Me broer en zus noemen me neef. Me ouders noemen me kiki. In de kroeg noemen ze me ehlers. Op me werk noemen ze me jas. En iedereen die daar buiten valt noemt me pat. Wor eigenlijk nooit bij me voornaam genoemd. Stel me eigenlijk ook nooit voor met me voornaam.
Gr ??????? wat jullie willen. pat?
 
titi is het omdat mijn zusje van 3, me altijd zo noemd, omdfat ze mijn echte naam niet kan uitspreken. :grin: :egg: :flying:
 
Op school noemde ze me altijd muis of smurf (ik was de kleinste van de klas)
Later werd het Jo of Jojo. En daarna Jopie.
En ik heb een vriendin die noemt me Jootje.

Hier in Australië noemen ze me Djolendah  :grin:

Groetjes,
Jolanda  :up:
 
@ Djolendah, die naam heb ik ook gekregen  :lol:  Ze willen het ook wel eens schrijven als yulenda.

Daarom Titi stel ik vaak voor dat ze mijn bijnaam Jojo mogen gebruiken, is iets makkelijker.

Groetjes Jojo.
 
wat zauden ze van tjitske maken?
speek uit: tjitske.
[move]!!!!!!!!!!!! :eek:ops!: :serenade:[/move]
 
hoi titi
ik denk dat tjitske wel een moeilijke naam is om daar uit te spreken ik heet auktje en mijn man diderick
dat zijn ook niet de gemakkkelijkste namen hij kan er rick van maken maar van auktje weet ik het ook  niet
heeft iemand een goed idee mijn achternaam is pol werd op school altijd gepest met graspol slaat nergens op
marja zo gaat dat op school
gr auktje
 
Mijn bijnaam is gitt; ik heb bij een tandarts gewerkt en zijn partner had dezelfde naam als moi, dus noemde hij mij gitt  :smile:
Mijn echte naam is Brigitte, zodoende

mijn nicht noemt mij brillie (en ik draag niet eens een bril)  :|
 
toen ik in de onderbouw zat, toen las de juf altijd de namen en de achternamen van de kinderen op in het begin van de dag.
mijn achternaam is van vark.
zonder e.
maar wat deden de kinderen dan als mijn achternaam werd opgenoemd..........??????????????
gro gro gro............. :x :x :x :x :x :x :x :x :x(ook wel varkens geluid)
 
Ik word met regelmaat Pien, Plien, Pientje, Plientje, Paultje genoemd... zolang ze het liefkozend zeggen, luister ik overal naar.... :grin:
Maar mijn doopnamen zijn (heel mooi, vin ik zelluf) Pauline Marianne (officieel zelfs op zijn engels...klinkt als."Poleen Maryann") :wink:
 
ik heb een vrindin en die heeft veel bijnamen!
haar naam: lola
bijnamen: lola-tuthola(is ze niet hoor) cola, lo, loolie, (lolie, zo'n likding, maar dan met 2 o's) en lootje.
 
Back
Top