"Bill Bryson - Tegenvoeters" Gevraagd

Gwen

XPdite Sponsor
Hoi Iedereen,

Ik was vandaag in de bieb het boek Tegenvoeters (Engelse versie Down Under) van Bill Bryson aan het lezen. Wat een ontzettend leuk boek zeg!! Ik wilde dit boek gaan kopen om cadeau te doen aan mijn moeder (zondag jarig), maar het is nergens meer te krijgen!! Ik heb wel een enkele tweedehandse versie gevonden, maar dacht, misschien heeft iemand van Xpdite het boek nog wel thuis staan die hij/zij zou willen verkopen.

Dus laat maar weten!

Groetjes Gwenny
 
Oeh, ik heb nu al reactie terug van een mooi exemplaar vanaf Marktplaats! Topic kan gesloten worden :oops:..
 
Hoi Iedereen,

Ik heb wel een enkele tweedehandse versie gevonden, maar dacht, misschien heeft iemand van Xpdite het boek nog wel thuis staan die hij/zij zou willen verkopen.

Groetjes Gwenny

Jack heeft het niet helemaal wat je bedoelt.
Je had al een 2de handse versie gevonden maar vraagt xpdite of ze hun boekkie aan je willen verkopen.
Wat schiet je daarmee op Gwennie....dat is toch ook 2de hands .

Voordat we sluiten ,moet je niet eerst al die duizenden en duizenden xpditers bedanken voor hun schrijven en opmerkingen en meezoeken naar dat boek op dit topic.

Cheers,

Jack>:D
 
Haha ja i know, maar dan je weet nooit hoe snel mensen van marktplaats reageren. Maar deze toevallig ontzettend snel. En ik heb mijn 2e bericht al na een half uur geplaatst, dus gok dat nog niemand gezocht had ;). Maar als dat wel het geval is: Bedankt bedankt :p
 
Ik heb sowieso alleen de engelse versie, en die is behoorlijk "ooit zo goed als bijna niet van nieuw te onderscheiden geweest"...
Hey Jack, geef toch gewoon jouw boekkie weg. Jij kunt toch niet lezen! (toch?)
 
Back
Top