binnenvlucht Tiger Airways

brumby

Active Member
Wij zoeken nog een binnenvlucht van Cairns naar Melbourne. Tiger Airways kwam er als goedkoopste uit. Heeft iemand ervaring met deze maatschappij? :wink:

Ik heb heel veel negatieve verhalen gehoord over Tiger Airways, maar heb geen persoonlijke ervaring met deze vliegmaatschappij.

Hier alleen maar goede ervaring met Tiger en inderdaad hele goede aanbiedingen. Je moet alleen wel ruim van te voren aanwezig zijn anders heb je kans dat je niet aan boord komt.

Hier alleen maar goede ervaring met Tiger en inderdaad hele goede aanbiedingen. Je moet alleen wel ruim van te voren aanwezig zijn anders heb je kans dat je niet aan boord komt.

Bedankt voor de tip!

en zorgen dat je bagage niet een half kilootje over de limiet is, dan betaal je opeens een kapitaal.
Ze staan hier in Mackay bekend, dat ze plotseling vluchten annuleren. Niet echt betrouwbaar dus

groetjes Johan

:shock: Dat is niet zo goed natuurlijk, gezien wij zo onze vlucht naar Brussel zouden kunnen missen. Zouden wel een dag eerder vertrekken zodat we nog extra tijd hebben moesten we de vlucht missen, maar toch. Deze is spijtig genoeg de enige met goede tarieven. Kan iemand een andere maatschappij aanraden? Wij hebben ons internationaal ticket geboekt bij Qatar Airways, die bieden spijtig genoeg geen binnenlandse vluchten aan. Jetstar valt ook nog mee, maar toch een pak duurder. Kan ik nog wat afwachten of beter zo vlug mogelijk boeken? :wink:

Voor binnenlandse vluchten: Hoe eerder je boekt hoe goedkoper de tarieven!!

Heb nog eens de betrouwbaarheid van Tiger Airways nagegaan, kwam op deze site terecht (hoop dat hij werkt):

http://www.airlinequality.com/Forum/tiger.htm

Beter geen tickets bij deze maatschappij boeken!

Ik heb 1x met Tiger gevlogen en dat ging gelukkig goed, maar mijn familie heeft alleen maar slechte ervaringen met ze. Vluchten die geannuleerd werden waardoor ze een veel duurder ticket moesten boeken etc. Twee weken geleden hebben mijn oom en tante de bruiloft van m'n schoonzusje gemist, omdat Tiger hun vlucht Melbourne-Brisbane maar bleef vertragen en uiteindelijk annuleerde :(
Ik zou zeggen, betaal iets meer en kies Virgin Blue of Jetstar ofzo...

Hey Kooka (leuk gevonden), ik heb een mail gestuurd naar onze Australische kennis i.v.m. Tiger Airways. Zij stuurde me terug dat ik er zeker niet bij mag boeken (they are crap!) Er bestaat in Australië een TV programma dat enkel maar klachten behandeld tegen Tiger Airways. Dan moeten ze echt wel 'crap' zijn als je een eigen klachtenprogramma krijgt! ???

Back